Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Nu am nimik cu ei.....dar ma enerveaza modul lor de "abordare".Ieri m-am intalnit cu un babalac..care inainte ti-o freca pe banii....motivul lui fiind...poate o avea dreptate,este fost profesor de chimie,contine multe proteine...in fine...parerea omului...kiar nu stau sa ma kinui sa il inteleg.Ce ma deranjeaza prea mult la el...este ca nu iti da libertate de exprimare....adik intr-un fel...te obliga sa accepti...daca nu incerca pana la absurd.

Stateam la mine la bloc...il vad..il salut...il intreb ce mai face andrei(tomberon) ,ca bine...alea alea...cand da sa imi puna mana la p**,m-am dat mai in spate..la care el..ce ? eu cu vrajeala pe caul meu..nu aicia...ca sunt vecini..alea alea....nu imi place sa refuz un om....si plus vreau sa vad cat de mult pot sa il stresez.....apoi au urmat vreo 10 minute..in care se ruga dew mine./..ba sa mergem intr-o scara ca sa imi vada p**a,ba ca nush ce...oriucm i-am zis ca tre sa ma duc acasa...si ca mai vb...ca mai trec eu pe acolo...m-am vazut si azi cu el....am avut si sansa de o cafea :))) ,hmm..ink mai pot ajunge..ca nu este ora 4.... unde sunt poponarii aia draguti din centru...care mi-au cumparat atuncia fornetii...ehh trece vremea..... :)))

0 Comments:

Post a Comment