Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Anarhie frate.....martorii lui iehova isi omoara propii lor oameni negandule dreptul la transfuzii de sange,ei au o solutie mai buna...se roaga!!! FUCK THEM!!!!!!!!!! Si eu trebuie sa ma uit ca prostul la omul ala cum moarte din cauza unui articol aberand,care ne duce direct in epoca de piatra.La Ortodocsi as mai intelege...ca sutn multi si prostii......dar la iehova!!!!Cum frate ???

SI va delectez cu o discutie despre un adevarat "RELIGIOS"

Vie`|`nam: ala cu comunissmul
Vie`|`nam:
Vie`|`nam: adik sa fiu eu pedepsit
Vie`|`nam: pentru ca ma iau de martorii lui iehova
sofrosyne: care se iau de musulmani in tramvai
sofrosyne: am patit eu
Vie`|`nam: care nu au voie sa faca transfuzii de sanGE!!!! prefera sa il lase pe ala sa moara acolo]
Vie`|`nam: !!!
sofrosyne: s-a luat o tanti de la martorii lui iehova de unu musulman din tramvai caruia ii murise un copil...si ala se plangea unei alte tanti...si asta sare de langa el cica "pai da normal ca te pedepseste dumnezeu daca nu crezi cum trebuie in el!"
sofrosyne: sa vezi acolo cearta ce-a fost in tot tramvaiul
sofrosyne: dup-aia s-a luat de una k avea cercei de aur...
sofrosyne: k cica "aurul e pacat"
sofrosyne: au sediu de vreo 50 metri lungime
Vie`|`nam: (aici sunt nervi mei cenzurati)
Vie`|`nam: (aici sunt nervi mei cenzurati)
sofrosyne: pai m-am luat si eu sanatos de ea
sofrosyne: cum dracu sa te iei frate de un om caruia i-a murit copilul si sa-i zici k "crede in dumnezeul gresit"?



DAK VRETI SA AJUTATI CUMVA,SI DAK TII LA VALORILE UNEI ROMANII DEMOCRATICE,atunci:

Invitam pe cetateni sa participe duminica, 17 decembrie 2006, ora 14.00, cu plecare din Piata Constitutiei, la Marsul Libertatii - o actiune de aniversare a 17 ani de la revolutia din decembrie 1989, de omagiere a celor care au iesit in strada impotriva regimului comunist, de comemorare a victimelor acelor zile, si un prilej de reafirmare a necesitatii apararii drepturilor fundamentale, inca departe de a fi respectate în Romania la standarde europene.

Ariegarda manifestarii va fi formata din motociclisti, ca expresie urbanã a libertatii si nonconformismului.








LATER EDIT: A FOST VOTAT PROIECTUL DE LEGE!!! http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck.proiect?cam=2&idp=7020

2 Comments:

  1. Laura G Micu said...
    mersi k ai postat dialogul...:)) daca am fi in america as putea sa te dau in judecata si sa-ti cer daune morale k nu m-ai intrebat intai =)). nu-i suparare oricum. salut!
    Badita Florin said...
    :))) ehh,norocul meu :d Astept poate iti faci si tu blog :)

Post a Comment