Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Tot timpul aud : CE faci ? M-am saturat.Aja ca am dat un mic mass p messenger sa vedem ce raspunsuri primesc la intrebarea asta kiar cretina.

Ce faci ?

Rocker_Bestia: bine tu?
Rocker_Bestia: acu mam trezit

bestimdrunk: stau la povesti
bestimdrunk:

Tony: stai - (asta nici eu nu am inteles)

metalhead_concerts4: NAPALM FUCKIN` DEATH diseara la Preoteasa (mai sunt bilete ! le gasiti la intrare cu 55 RON) http://napalm.metalhead.ro

.......<> 5!c0 <>......: ma uit la un film

alt poponar inputzit : acasa
alt poponar inputzit : de ce?

#*xXLaRywAnTsNoWyXx*# girl: citewste stsu
#*xXLaRywAnTsNoWyXx*# girl: dnd

diana shik: sal
diana shik: cn esti? (asta kiar mi-a placut :))) )

roshky: bn
roshky: u?


CHILD _IN_TIME: scriu la mate

Lavi ;;): ..

Lory Laura: era mass?

Lory Moinesti Loredana: ?
Lory Moinesti Loredana: buna bine invat u (are la status DORM :)) )

badb0y2_3005: bene
badb0y2_3005: u ??

yo_annitza: yo bine u?

Scream Unlimited!: ma jock pe telefon de ce?


Vie`|`nam: Ce faci ?


Hide Recent Messages (F3)

Roxana Rokaritza: hey
Vie`|`nam: hey
Roxana Rokaritza: ce faci? (Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh X(X(X(X )


REstul raspunsurilor.... Au disparut o data cu messengerul,care mi-a dat eroare http://www.spunepebune.ro/forum/files/clipboard01_965.jpg a trebuit sa pun poza pe site,ca nu imi merge sa o uplodez pe imageshack sau pe blogger akum,ca mere netu greu.

LATER EDIT: MERGE LINKUL AKUM

0 Comments:

Post a Comment