Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Mai sunt mai putin de 5 luni pana voi ajunge poate sa dau cel mai important test din viata mea,nici la capacitate nu eram aja,pentru ca atunci macar stiam ceva,dar akum matematica pe care o stiu este matematica de clasa a 8,dupa clasa a 8 nu mai stiu nimik.Geografia o invatz repede,si la romana revolv ce rezolv,engleza oral nu imi fac probleme.Azi mi-am copiat si eu toate variantele pentru bac,2.6 Gb .

Cine le vrea i le dau pe dvd. Respect pentru ala cu siteul bacalaureat2007.com care stie cum sa profite de noile trenduri pe care le cauta oamaeni,inplicit bac 2007,care isi va scoate la bani din subiectele rezolvate pentru bac.Are deja 13000 mii de vizitatorii,la care tin sa cred ca macar 20-50 din ei au cumparat rezolvarile pentru bac 2007. Oriucm ele vor fii date gratuit pana pe 28 februarie :"Rezolvarile subiectelor de la disciplinele reale: matematica, chimie, fizica, biologie, etc. vor fi transmise, alaturi de restul subiectelor, de inspectoratele scolare judetene tuturor scolilor si liceelor, pe hartie, pana pe 28 februarie."

Dar daka va place voua sa consumatii bani,asta este,macar mai cresc tranzactile online din tara noastra.

Akum ma apuc sa rezolv niste subiecte bac 2007,si va sugerez sa incepeti si voi din timp sa faceti kestia asta.

Ma intreb cum vor lua uni bac-u cand 42 de vizitatorii nici nu stiu cum se scrie corect.

Google RO bacalaoreat 2007 42 47 216


Precum si din faptul ca oameni cauta bac,nu bacalaureat,dar poate fac asta doar din lene,mda :))

Google RO subiecte bac 2007 2829 3069 11113
Google RO subiecte bacalaureat 2007 1703 1834 7270

2 Comments:

  1. Badita Florin said...
    Mersi,eu akum vreau sa ma axez pe mate,ca nu am mai facut-o din clasa a 9-a
    Anonim said...
    justin bieber baby song download torrent [url=http://connections.blackboard.com/people/3874b3d09b]justin bieber baby download video [/url] baby justin bieber download

Post a Comment