Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Myspace,myspace,Myspace. Pana azi nua am avut contact real cu el...decat cand am vazut profilul lui Avril care avea vreo 400.000 de mii de prieteni !!!

Urasc conceptul de Myspace,it`s suck,prea multi americani tampiti.DAr...totusi m-am inscris si eu.

De ce...o sa aflati la sfarsitul postului.

Akum sa vedem ce trebuie sa facem sa fim mandri useri al celui de al 6-lea site din lume

Pasul 1 l-am terminat...desi am gasit primul "defect" Parola trebuie sa contina si caractere si numere. Sa mori tu.

EDIT: Imi dase o eroare gen Your email it`s used,am aflat ca am deja account de Myspace :((

In fine..trec peste soc si ma uit la ce functii are.

La grupuri nici nu se compara cu hi5,dar desi ramani mai putini...am gasit un grup amarat de romanii de 1000 de persoane,din care jumate sunt numai straini. http://groups.myspace.com/index.cfm?fuseaction=groups.groupProfile&groupID=100016268&Mytoken=B0EF21F8-5A3A-440B-95A4AE88370CE1D612918506

Grupurile sunt mai civilizate,si nu sunt pline de spam ca pe hi5.

Trecem la alte categorii.Am primit vreo 13 mesaje de cand nu am mai intrat,dar faza buna ce mi-a placut ca Myspace sta foarte bine cu spamul,acesta se poate observa si in imaginea alaturata.

Se observa ca este a lui google,mai ales din faptul cum poti cauta o persoana.Desi nu vei putea gasi dupa tigani,pot gasi dupa vreo 10 rase,dak este fumator,cada are copii.Sau dak vrei sa aiba iq-ul mare,dai sa cauti doar la cei cu liceul terminat.Dak vrei sa nu te risti sa dai de o tipa...de astepti o ora sa se dea pe patine..si sa regreti o Blind date,poti sa dai sa vezi numai tipe cu poze,sau selectezi un Body Type mai Slim,ca averege cine stie ce intelege lumea :)) .La Income nu va bagati,ca totusi traim in romania.eu sicner nu vreau o fata daia sa ma futa la cap cu puradei,aja ca Myspace a anticipat ce vreau eu,si a bagat si search dupa preferinte ale copiilor: Children:I don't want kids

Ce mai,Matrimoniale frate :D

Trecem peste categoria MySpace Film ,va las pe voi sa va bucurati de esa dak va intereseaza. http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=film

Ajungem la Categoria BLOG :D Tadam . Unde sunt intampinat de o naua functie a lui Myspace View Most Popular Blogs NEW!

Numai copii emo,si numai drogati,interesant dak astia sunt cei mai tari bloggeri din america.Dar imi place reclama asta,sa speram ca o sa vedem si in romania in anul 3566.

Postul ei incepe cam aja : Who needs special K? si apoi..pentru ca totusi sunt majoritatea americani acolo,continua cu The day before I spent shopping and hitting my favorite vegan .

Trec de Blog ca ma apuca nervi sa vad atatia americani la un singur loc.

http://forum.myspace.com/index.cfm?fuseaction=messageboard.categories&Mytoken=08599D2C-4AD2-4724-9EF8DE705B080F5E15255099

Forumul este frumos structurat,vad ca se vorbeste in zor pe el,m-am ce sa ma iau de el.

O Kategorie interesanta este Events,ceva ce sigur nu ar strik sa aiba si Hi5-u .Mai este totusi pana ajung eu in hawaii dar ideea conteaza.

Tr
ec peste categoria Video,o sa va spun la sfarsit de ce,si ajung la Music.unde gasesti o lista infinita de muzica :


Rock (425,660)
Hip Hop (400,268)
Rap (328,862)
Alternative (208,639)
R&B (196,764)
Experimental (192,402)
Other (187,394)
Indie (180,214)
Acoustic (171,233)
Metal (159,982)
Punk (148,501)
Pop (126,675)
Hardcore (119,104)
Emo (101,865)
Electronica (95,117)
Techno (54,470)
Death Metal (53,325)
Christian (50,374)
Folk (50,102)
Electro (49,149)
Pop Punk (48,484)
Progressive (47,379)

Am gasit pe acolo si C.T.C precum si COMA sau Activ.

Ma intorc la Video,nu de alta dar trebuie sa ma duc la un liceu,ca sa luat cineva de un tovaras de al meu,si se pare ca iese scandal.

In alta ordine de idei,am intrat pe Myspace doar pentru Videoul asta

Emo Fight



Add to My Profile | More Videos


Akum o intrebare ??? Ori sunt americani prea drogati sau prea prostii,sau mi-am pierdut eu simtul umorului. 2400 de comenturi si peste 300000 de mii de view. WTF ???


0 Comments:

Post a Comment