Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine




Stiu ca e cam tarziu ,dar vorba aia,mai bine mai tarziu decat niciodata.As lasa comentarii la fiecare poza in parte,dar din cauza e prea tampit blogspot,si nu imi permite sa bag la fiecare poza...le arata pe fiecare,si nu permite sa poti sa faci si tu custom.In fine.... Voi comenta fiecare poza in parte.

1 : Eu pe scaun in pod,rupt de beat :D (ce simplu o sa fie :))) )

2 : Eu si cu o prietena buna,Andreea. Poza este facuta dupa un somn de vreo ora jumate pe autostrada asa ca nu te speria dak nu imi gasesti ochi pe acolo :))

3 : Una dintre preferatele mele....si orice comentariu ce l-as spune ar fii de prisos...esenta vietii,in cele mai pure forme ale ei :D

4 : Aici deja am gustat prea mult din esenta vietii...

5: No comment,nuci o legatura cu revelionul,dar ce sa fac dak sunt si eu putin narcisist :>:>

6: Drooling,nimik mai mult nu mai zic

7: Nebunii cu care am facut revelionul,o gask de oameni super tampitii si super de treaba.

8: Intre 2 nu te ploua,dar nici bine nu iti e.Sa mori tu,cred ca era gay cel care a zis asta ;)

9: Aici incepuse deja razboiul (revelionul) Fa abstactie de la stiklele de bere :D

10: Asta ce o fii :-?

11 : Atata fericire de anul nou,incat lumea poate sa mai exagereze cateodata....ce frate mai stiam noi ce faceam...si ca sa dau un exemplu mai bun.....uitate la urmatoarea poza :-"

12 : Fericire,dulce fericire ... dar nici kiar aja ca dai pe afara. :)))

13 : Una la fel park era si mai devreme

14 : Rup camasa d-p mine =)))) Aici eram in transa :)))

15 : Pana nu faci kestia asta,nu afli bucuria de a merge in padure noaptea :D

16 : Rampa de lansare :)))

17 : Poza asta ma amuza la nebunie







7 Comments:

  1. Anonim said...
    sooper site cele mai marpha poze (parerea mea) sunt prima shi a 3a kiss u dolce
    talida said...
    woow, ce revelion tare ai avut! eu am fost pe champs-elysees unde a fost bineinteles aiurea, as fi preferat sa fiu cu gasca la brezoi, ca in fiecare an :)) oamenii conteaza, nu locul. and paris sucks.
    seara la 12.30 m-am intors la hotel, unde m-am uitat la CNN la imaginile de pe magheru cu romanii din strada.
    cel mai tare a fost a doua zi, cand am fost la mormantul lui Jim Morrison din Paris, care era plin de flori si de tigari, ca sa aiba omul ce sa fumeze!
    radu said...
    ce inghesuiala de timisoreana :)
    vietnam said...
    Cam mica ingesuiala ca pana de dimineatza respirau "usurate".

    Talida: fiecare vrem mai mult,sau mai putin decat avem.eu unu inainte sa plec vream sa raman in bucuresti sa fac revelionul,dar pana la urma a iesit si super frumos la tara
    Ariel Constantinof [aka We3d] said...
    vietanm, loool :) tu ai blog? wtf? iti amintesti de unu ariel? ha? ziua lui seli?
    vietnam said...
    Tu erai ma verdele asta :)) loool :) cum draq sa uit :D o seara daia mai greu se uita..
    maria said...
    putzin narcisist e cam prea putzin spus poate mai bine e sa zicem ceva mai foaret narcisist :P hai kiss dolce :*:*:*

Post a Comment