Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine




Stiu ca e cam tarziu ,dar vorba aia,mai bine mai tarziu decat niciodata.As lasa comentarii la fiecare poza in parte,dar din cauza e prea tampit blogspot,si nu imi permite sa bag la fiecare poza...le arata pe fiecare,si nu permite sa poti sa faci si tu custom.In fine.... Voi comenta fiecare poza in parte.

1 : Eu pe scaun in pod,rupt de beat :D (ce simplu o sa fie :))) )

2 : Eu si cu o prietena buna,Andreea. Poza este facuta dupa un somn de vreo ora jumate pe autostrada asa ca nu te speria dak nu imi gasesti ochi pe acolo :))

3 : Una dintre preferatele mele....si orice comentariu ce l-as spune ar fii de prisos...esenta vietii,in cele mai pure forme ale ei :D

4 : Aici deja am gustat prea mult din esenta vietii...

5: No comment,nuci o legatura cu revelionul,dar ce sa fac dak sunt si eu putin narcisist :>:>

6: Drooling,nimik mai mult nu mai zic

7: Nebunii cu care am facut revelionul,o gask de oameni super tampitii si super de treaba.

8: Intre 2 nu te ploua,dar nici bine nu iti e.Sa mori tu,cred ca era gay cel care a zis asta ;)

9: Aici incepuse deja razboiul (revelionul) Fa abstactie de la stiklele de bere :D

10: Asta ce o fii :-?

11 : Atata fericire de anul nou,incat lumea poate sa mai exagereze cateodata....ce frate mai stiam noi ce faceam...si ca sa dau un exemplu mai bun.....uitate la urmatoarea poza :-"

12 : Fericire,dulce fericire ... dar nici kiar aja ca dai pe afara. :)))

13 : Una la fel park era si mai devreme

14 : Rup camasa d-p mine =)))) Aici eram in transa :)))

15 : Pana nu faci kestia asta,nu afli bucuria de a merge in padure noaptea :D

16 : Rampa de lansare :)))

17 : Poza asta ma amuza la nebunie







6 Comments:

  1. Anonim said...
    sooper site cele mai marpha poze (parerea mea) sunt prima shi a 3a kiss u dolce
    Anonim said...
    ce inghesuiala de timisoreana :)
    Badita Florin said...
    Cam mica ingesuiala ca pana de dimineatza respirau "usurate".

    Talida: fiecare vrem mai mult,sau mai putin decat avem.eu unu inainte sa plec vream sa raman in bucuresti sa fac revelionul,dar pana la urma a iesit si super frumos la tara
    Anonim said...
    vietanm, loool :) tu ai blog? wtf? iti amintesti de unu ariel? ha? ziua lui seli?
    Badita Florin said...
    Tu erai ma verdele asta :)) loool :) cum draq sa uit :D o seara daia mai greu se uita..
    Anonim said...
    putzin narcisist e cam prea putzin spus poate mai bine e sa zicem ceva mai foaret narcisist :P hai kiss dolce :*:*:*

Post a Comment