Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Sunt prea multe de povestit,si sincer nu te va interesa. Voi posta mai putin zilele astea,nu de chef,dar mai degraba sunt stresat de timp.Am 2 saptamani in care trebuie sa imi inchei media la 7 materii,azi am inchis deja 2 dintre ele,una cu 10 si una cu 7.Five 2 go.

Cat despre internet mai greu,nu de alta dar nu prea stiu cum poti gasi net atat timp cand esti plecat de acasa...noroc ca am gasit totusi de dormit.Nu din cauza mea...cel putin nu am inceput eu,poate doar ambitia m-a facut sa continiu.

Acum gandurile mele sunt intreptate spre un liceu din sector 6,numit si Iulia maniu,unde in mai putin de 4 luni voi afla viitorul vietii mele,care v-a influenta pragmatic soarta mea.Ambele scenarii sunt fezabile,cu viitor si sfarsit,poate pana la urma pentru ambele o sa fie unul fericit.Dar de ce sa mai trec prin mai multa nenorocire,ca sa ajung sa fiu fericit,cand pot sa trec de bac si sa fiu fericit direct....m-am saturat de ocolisuri,si de lozinci tampite .Voi face..dar pentru ca vreau eu,nu pentru ca ma pui tu,sau pentru ca ai avut tu grija de chestia asta.

ai auzit fa ??Acum taci dracului si sa nu mai tipi,ca ti-am spus ca nu ma ajuti cu nimic.

1 Comment:

  1. Anonim said...
    bv man cam ai dreptate dar nuj unde gasesc titlul in interiorul postului ma rog e soooper poop u :*:*::*:*:*:*

Post a Comment