Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

O promisiune trebuie respectata...dar lucrurile nu se schimba de pe o zi pe alta,dar voi incerca sa scriu corect.Acum stau cu fosta cumnatica si ascult susta,care desi nu mai tin nimic despre ei,dar imi aduc aminte melodia cand o ascultam la maicamea in camera,la un casetofon..acum prea multi ani ca sa imi mai aduc aminte.

Vreau sa scriu despre ceva...orice...sa incerc si eu sa ajung la valoarea lui gyby desi nu cred,si sincer nici nu vreau sa ajung sa scriu atata.Nu suport,prefer sa iau stiri de pe alte bloguri sau orice altceva decat sa stau vreo ora doua sa scriu.

Azi am vazut un super film The Pursuit Of Happyness , un film care chiar m-a lasat cu gura cascata...care mi-a adus aminte despre lucrurile care conteaza in viata,nu despre probleme auxiliare pe care si le creeaza fiecare dintre noi.Dar mai multe despre chestia asta voi vorbi in alte posturi,pentru ca acum vorbeste fosta cu fratimiu si ma enerveaza

0 Comments:

Post a Comment