Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Deci azi am avut (ne)placerea de a participa la unu dintre cele mai de cacat concerte din viatza mea.Deci dupa ungi asteptarii,a inceput cu suspect,super marfa omul cei drept....dar au uan echipament....de ti se ia de muzica.Deci omul dadea bine,dar ce sa faca daca sunetul era galnik,apoi au unrat altii,si dupa lungi microfonii,discuri zburand libere,sau alte greseli techice am ajuns sa ail ascult pe marele,extraordinatrul,supra omul,care a fost si ziua lui,arsurra !!!! (Sper ca v-ati dat seama ca eram ironic) care dupa o incercare de a canta cu beat,a trebuit sa se opreasca din cauza unui sunet de cacat care se auzea.A dat omul freestyle ,dar nu stiu daca era de la bautura,sau de la ce fumase,dar a dato rau de tot pe aratura.

Prevad un viitor negru in undergroundul romanesc,Pentru cei ce nu au talent,lasativa,pentru cei care au club,si nu pot,vor sa cumpere echipament de mixat bun,alimitativa la Playback ;)

Si btw !!! Ce pula mea daca sunt pletos ??? Va uitati de parca nu ati mai vazut oameni.Hai sictir.

2 Comments:

  1. Anonim said...
    vezi k ai multe greseli de gramatica pe aklo....
    instruman au facut show
    arssura na dat chiar asa rau
    sonorizare intradevar a fost de kkt
    si plm ma duc sa dorm

    vezi so suni pe ali si sami dai msj.. k poa dorm deco no sa aud dk suni:P... acu stii si de la cine ai msj
    :*:*
    Anonim said...
    coaie(anonymous) vezi k arssura a fost de kkt :))))...bn, inca e...da ok ai destule greseli gramaticale:P...j pm lumea se uita ciudat k erai siguru rocker de acolo j se mai inatmapla chestii d'asta cum mi s-a intamplat j mie atunci in revenge cu sapca roz:))))...da pm yo n-am facut crize k tine...deci nu mai dramatiza atata:))):D...:*...j jtii cine sunt j yo:))):*

Post a Comment