Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

In primul rand vreau sa ii zic la multi ani lui Mihai varul meu,precum si lui Dana i-am mai zis si la politie,la sectia 10,dar sa ii zic si online .

Orele 10 si 40 de minute,plecat sa cumpar tusine pentru 2 minori . Din cauza lor m-am "certat" si cu o persoana draga mie. In fine tot ii iubesc .

Orele 10:55 : 2 dube de politie si vreo 3 masini asteptau in fata la Revenge .Dau sa intru inauntru,cand vreo 3 mascati si 5 de la spir m-au convins ca mai bine stau afara.

Orele 11:05 : Un comisar,sau ce dracu o fii fost, m-a convins totusi sa intru inauntru,pe notiv de lipsa de buletin.

Orele 11:11 : Mai strange 2 si pregateste urmatorul transport, a strigat grasu cu mapa in mana.
Mai rau ca pe vite....

Orele 11:20 : Au trimis primi "prizonieri" din revenge catre sectia 10,Sector 3 si in al 2-lea am apucat sa ma intalanesc cu aproape jumate din cei cu care eram :))) Deci prea adevarat,doua dube ne asteptau ,cu tot cu excorta politiei.Mai rau ca in filme :)) .Ziceai ca mergem la un "chef de chef" nu la politie. Ajungi acolo ne-au bagat intr-o camera...unde mai erau vreo 20 de persoane.Aveau si telefon,calculator,care din pacate mi-a sps ceva cam aja : Ati intrat pe un sistem interzis,bla bla bla .am plecat si cu o amintire,un raport de pe 23 cand au facut razie pe calarasilor,dar acolo erau decat vreo 15 nume.

Numai sectie nu era aia,o caterinca cand dadeau astia numele,uni ba veneau cu abonamentul ,alti aveau o agenda ca sa arate ca ei sunt aia :)) Am facut si vreo 2 filmari si vreo 30 de poze,ps vreau si eu pozele !!! :D

Orele 11:40: 20 de minute pana la ziua lui varumiu . subiectul se simte ptuin frustat . Solutie : Incepem sa ii cantam in sectie : Multi ani traiasca precum si am doar 18ani . Cel mai mult mi-a placut de varumiu cand l-a intrebat pe gaborul ala ,prima oara daca putem sa plecam,ca in 20 de minute este majoratul lui,si apoi :

AVETI TORT ? Radeam ca prostiii,cred ca ne-a prins fara 10 pana am terminat de ras.Pana la urma ne-a lasat unu sa plecam,dupa ce am dat datele....dar a ramas o zii super marfa in mintea mea. Sunt sigur ca totii care ati fost in Revenge pe 24 februarie veti tine minte


2 Comments:

  1. Anonim said...
    omule, nu poti sa schimbi naibii culorile? arata gretos asa, sa dai un semn cand ai modificat ceva, ca asa nu pot citi
    Badita Florin said...
    plm cred ca o sa bag ce-a mai simpla ckema pe care o gasesc,si gata

Post a Comment