Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Eram de dimineatza in Ratb,in 336 si stateam linistit pe SCAUN,nu scaunele pentru petarde de oameni batrani,alea pentru toata lumea.Si pe la Cora se urca o baba draguta....cu o privire de copil inocent si cu o plasa in mana.si timp de 2 statii se uita ba la mine-respectiv scaunul meu,ba la plasa ei,saracuta..... facea in asa fel incat sa nu ma roage ea,astepta ca alti oameni sa vada si sa imi zica aia sa o las pe baba sa stea jos.
Dar eu am sufletul mare,asa ca i-am zis : Dati-mi plasa sa o pun aici sus,ca vad ca e grea.Baba imediat vine.....in gandul ei deja stia binecunoscutul : "Stati doamna jos,alea alea" Se Repede la scoun,dar vazand ca nu ma ridic,mai intreaba o data.Aude de faza cu punga,ma injura putin,dar oameni nu au zis nimic,asa ca a trebuit sa taca in interiorul ei.Abia la coborare s-a regasit cu o alta mortaciune-babaciune si atunci a inceput sa povesteasca viata ei,ca e vai samar cu piciorul,ca a stat toata ziua in picoare,mi-a adresat si o injuratura sau ceva cam asa scobitoarea aia,si cand am luat-o cu ce ai zis,mi-a bagat o faza gen : Scuza-ma,credeam ca esti mai batran.


Cand tu o sa ma respecti,atunci sa ai pretenti si de la mine.Scobitoare ce esti

1 Comment:

  1. Anonim said...
    Bula impreuna cu niste priereni erau in metrou.O femeie in varsta se apropie de Bula si ii spune: -Mai baiete, pe tine nu te-a invatat la scoala sa dai locul unei femei mai invirsta? -Te dor picioarele, a? -Da ! -Matale cand erai tanara dadeai locul unor persoane invarsta? -Da! -Ei, vezi! d'aia te dor picioarele

    rako:P

Post a Comment