Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Nu am bani de tigarii dar am am Windows Vista,ce plm :d .imi aduc aminte de fata cu taranul nostru roman care nu are ce pune la matz,dar are mobil 3 "ge" .Primul lucru ,si sincer unicul care m-a facut curios sa il incerc,este urmatoarea poza

Sincer din cauza ei nici nu m-am grabit sa il instalez,imi imaginam ceva numai 3D ,un fel de Desktop virtual 3-d . Acum ca am vazut ce este imi pare rau ca nu a fost un DEsk virtual.Printe functile cu adevarat interesante se numara aceasta,care fara 3-dimensionalul fara rost chiar ii inteleg scopul.




GAMING -



Windows Vista vine cu Direct X 10 .Waeva nu ma intereseaza,eu vreau sa va zic despre jocurile de pe Vista care vin preinstalaete in varianta Ultimate.Sunt in numar de vreo 7 din care 4 le stie oricine.Noutatii mai sunt Sah,Mahjong Titans,Purble Place un joc pentru copii,si urmatorul joc,InkBall :




Sa il mai laud putin pana incep sa va spun adevarata mea parere.Cautarea a fost mult imbunatatita,precum si indexarea filelor cea ce face ca in 4-7 secunde sa imi gaseasca un document in 400 de Gb de informatii.Acum este in trend TAG-urile,cea ce Vista si-a dat seama (ca tre sa copieze idee lui MAC ) si poti sa pui taguri pe diferite fisere,pentru a le cauta mai usor,si pozele le poti vota de la 1 la 5 si poti cauta daor pozele care iti plac cel mai mult.


Cea mai tare chestie este ca poti sa dai ordine la calculator prin microfon,si sa te si asculte ca la inceput e cam bou,bagamias pula in morti lui !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mi-a facut o tona de draci........ X(X(XX((X(

Deci ce este windows Vista,este o copie dupa Mac.1

2 Sa stai 5 ani sa faci un SKIN la Windows Xp,ca mai mult nu este,este un skin,deci uitate bine la el,este exact la fel cu 3 functii in plus,si mai sta sa consume 400 de mb in plus.

Vream sa pun un video cum dadeam comenzi la calculator dar a mers putin gresit si erau prea multe injuraturi

1 Comment:

  1. Anonim said...
    try ubuntu

Post a Comment