Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

intr-un moment d maxima inspiratie a mea, in timp c stateam in cada d tampit si aproape dormeam...
si ma geandeam k d c n imbatam.dupa d c iubim.si c iese din mintea mea....dragostea(sau iubirea sau o relatie)e ca o betie
incepe la fel, mergem cu baietii la o bere(sau cu fetele la barfa)...dupa care observi ocazia, si o tentatie t controleaza si t ghideaza pana in momentul in care faci cva. in functie d portofel sau alte mijloace, dak iti permiti o corona...blonda, sau numa o grasa de cotnari.si dupa t ia asa o ameteala frumoasa, knd totu e frumos si mai vrei sa bei. si faci absolut tot pt inca o "doza". dupa, e punctu culminant. e perfect, iti vine sa faci p nebunu, sa dansezi cu ea, dak nu esti chitros sa o imparti cu toata lumea. t simti in largu tau cu grasa sau cu blonda(dupa preferinte) si park nu mai esti in timp si spatiu, esti u, cu blonda sau grasa ta. si atat. nu mai vrei sa imparti cu nimeni, vrei sa fie doar pt tne. grasa sau blonda devin brusc, scopul tau in viata. dupa c tot gusti din grasa sau blonda(dupa preferinte)incepe sa devina...nu kiar asa frumos...incepi sa dai d fund...si totul s strica.din betia frumoasa in care esti, si momentele "gustoase", intrii intr-o mahmureala profunda.cand incepi sa iti pui intrebarea"de ce plm beau?" sau "c plm am nevoie de femei?".dupa care inevitabilul"nu mai pun gura p alcool" sau "bag pula in ele de femei(sau barbati, da in cazu asta bei lacrima lu ovidiu)"
acum, mai exista cazuri in care unii oameni, dintr-un motiv sau altu, isi permit f multa tequila.eu sunt fericit k d 8 luni resursele mele de tequila ink nu s-au epuizat si sper k imi mai permit destula:D

FLENDUREL

0 Comments:

Post a Comment