Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Deci mi s-a facut efectiv pielea gaina....deci m-a last fara cuvinte...pot sa mai vorbesc 100 de cuvinte si tot nu termin sa laud reclama asta . Geniala!!!!!!! Absolut Geniala !!!

Poate era de la frig sau nu m-am uitat atent....m-am mai uitat inca o data.....frate am pielea de gaina si ma apuca o mila . Imi vine sa va iau totii morti la toate proastele gen mtv sau hollywood care desi va pot numara coastele prin bluza voastra mulata,mai tre a bei daor suc dietecit sau sa nu mananci cartofii etc . JET !!! CA sa ce...sa te placa tipul care vrea doar sa te futa ? Ca sa te chinui sa ii faci pe plac unei specii care tot timpul se gandeste la el,si apoi din plictiseala sau nevoie se gandeste si la alti . Bag pula in voi de distruse si las Reclam sa curga :

3 Comments:

  1. Anonim said...
    Super faina reclama ;)
    Anonim said...
    eu tot sustin ca mai bine grasa ca porcu decat slaba ca tipa :) (cu grasii suntem toti mai obisnuiti) =)
    GentianAndreea said...
    MARFA...SUPER TARE...

Post a Comment