Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Am avut parte de vise,care mai de care mai ciudate,de la vise care se tot repetau,la vise in care visam femei cu p**a , precum si vis in vis . Dar visul pe care l-am avut aseara nu s-a comparat cu nici un vis de pana acum...a fost altfel...a fost atat de real , atat de crud in esenta lui , un sfarsit sfasietor in care unicul lucru pe care poti sa il faci pana mori este sa asteptii .

Dar sa incep sa il povestesc.Dabia am iesit dintr-o casa parasita , undeva langa Bucuresti , cand de o data imi intorc privirea catre o cometa care avea sa aiba impact cu pamantul,distrugand totul ..... primul lucru pe care il gandeam atunci....era imaginea aceasta asociata cu dinazauri care priveau neputinciosi la acea cometa care strabatea cerul . Priveam stupefiat , fara sa ma mai pot misca , fara sa mai zic ceva , sperand ca totul este un vis , e prea aiurea sa se termine asa . am incercat sa fug... dar de ce ? Panica oamenilor de pe strada era molipsitoare ,tipetele auzinduse din ce in ce mai tare . Intru intr-o policlinica , si observ copii dormind ,desi nestiind ce se v-a intampla, priveau resemnati
De ce acum ? De ce aici ?
Intrebarile mele isi cauta raspunsul printr-un haos general , care asteapta un ultim sunet pentru a se termina . Nu vreau sa cred !!! Nu pot !!! Este un proverb vechi ," omul dupa ce coboara din avion,redevine ateu " . Este fals . Nu am stat nici o secunda sa incerc sa ma rog , surprinzator nici sa ma sinucid ,cea ce as fi asteptat de la mine , doar incercam sa gasesc raspunsul la o intrebare : Ce se va intampla cu noi dupa ?
Refuz sa cred ca nu mai e nimic dupa moarte.Dar nici nu imi place ideea cu reincarnarea in animale sau insecte . Nu as prefera sa ajung un delfin ca sa nu pot dormi nicioadata ,si oricum pamantul disparea .... cea ce imi pot imagina...dar noi ca nu vom mai fi ......
Faptul ca m-am trezit mi-a aratat ca sunt multe lucruri pe care nu l-am facut in viata asta ,si suntem prea multi care gandim superficial .

Cand e ultima oara cand ai facut ceva spontan ? Ceva care sa creeze sumedenia de amintiri care fac viata mai piperata si suportabila ? Cand ....

Chiar atat de mult timp a trecut :( ?

1 Comment:

  1. Anonim said...
    frate .. eu acuma cateva zile am avut visu asta cu cometa :( ... si a fost un vis foarte real ! :)

Post a Comment