Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

ATENTIE !!! Post Scris sub influenta alchoolului .

Diversitate... asta pot sa zic despre Vama Veche . O abundenta de oameni de la Hippie la Nazisti pana la niste hauseritze si maneliste care nu pot sa le inteleg existenta acolo,precum si toleranta care le-a aratat-o lumea.Dar orice plecare la mare incepe cu mult inainte sa ajungi la mare . Incepe cu bauta din tren :X care nu a lipsit ,din pacate nu au lipsit nici efectele de dupa Coriido , bere , tuica si alte bauturi care numele conteaza mai putin.

Dar distractia mea si mult asteptatea plimbare la mare era sa se opreasca in Mangalia cand incercand sa imi tin exhilibru pe pasarela de la Mangalia unde circula lumea pe dedesupt am alunecat si am cazut vreo 4 metri,cativa cetrimetri mai lipseau pana bagam o baba in spital.Si apoi niste geniali au avut ideea sa o luam pe jos pana in 2 mai. Unicul lucru care mi-a dar putere sa merg a fost berea rece care imi mai alina durerea .

Ajuns in bucuresti ma intreb ce s-a mi intamplat cu fata care trebuia sa faca cati mai multi la numar,eu fiind numarul 14 pe ziua acea,un lucru care m-a cam lasat rece.Prietena ei s-a oprit la 9 din cauza ca s-a combinat cu unu... ce nasol :)) .Sau cate beri au reusit pana la urma sa scoata acesti 2 indivizi :

Oricum au fost 3 zile de distractie maxima , daca am ajuns sa fie imbracat si in hippiot :)) . Si Black cand intri si tu pe mess sa imi dai si mie id-u lui andi la care am dormit duminica . Dau o bere rece ;;)


Si acum Pareri :

Vama s-a futut rau de tot.
Bitterul e super bun
2 Mai rullez

Si futaiuri in Vama Veche se fac de mult,daor ca nu veneau televiziunile sa filmeze : Daca se vor futaiuri in grup sa vezi sex in grup in vama veche in corturi . Noroc ca sunt cameramani simtiti

9 Comments:

  1. Anonim said...
    mi-a povestit un prreten care a fost "in vama" ca a stat in 2 mai.. plm, am auzit ce rupere a fost in vama... nici chiar asa mai oameni

    in rest nice pics, taletati baietii ar trebui sa fie pt o bere =))

    salut
    Badita Florin said...
    Kare prieten ca imi e ca il cunosc ?
    CindaFuckinRella said...
    Clar Vama s-a futut a fost plin de cocalari...d`aia "kent 8 si bemveu" care cumpara numa peroni si beau juma de gura si il lasau...nu ca nu ne-ar conveni da ce plm cauta leprele astea?ah si pizde d`alea pe tocuri care ar trebui sa fie in mamaia in cel mai bun caz si nuj cum de s-au ratacit asa departe de casa...in skimb berea la pet si bitteru ruleaza..tzinand cont ca`n exp era 4j de mii berea si hai sa fim seriosi berea in vama se ia cu bani de keta ...my point of view..dea si in privinta la aia cu limbile am mai vazut si anii trecuti si era una kiar tare care latra cu un deosebit talent pentru 10 mii:D
    Badita Florin said...
    Cumva asta :))))

    http://trilulilu.ro/shooter/4902ef52083194
    Anonim said...
    Ce curva,ce stricaciuni,erau si drogati sau doar beti??Le-ar recomanda SA LASE drogurile,dar sincer...le spun sa nu renunte la ele,ci sa ia o supradoza sa scape pamantul asta de ei.Ce spurcaciuni!!!!!!!!
    Anonim said...
    drogate pisate...dar ma enerveaza ca ai imeginile cenzurate!
    Anonim said...
    v-ati distrat nu gluma;)))
    Anonim said...
    dak nu va place in vama.........cine va pune sa va mai duceti..........e simplu.duceti-va in mamaia........
    Anonim said...
    Misto in vama. Totusi nu mai e ca inainte

Post a Comment