Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Cat costa un Ipod Shuffle ? de 512 Mega . Habar n-am dar va asigur ca nu 200 de mii cat am dat eu pe el. Deci prostia Romanilor nu inceteaza sa ma uimeasca :D . Un Coleg de la mine din clasa a facut rost de un ipod Shuffle ,si dupa ce si-a luat “teapa” de la altul se gandeste si el sa il dea mai departe. Eu stiam de ce nu merge,dar ce sa zic ca sa nu isi da seama prostul.ii zic ca il iau ca s ail folosesc ca Stick :d . L-am luat,am dat 200 de mii,m-am dus acasa am bagat Cd-ul de la fostul Ipod , am bagat muzica si gata :X :D .Mersi Piciule :))


Pentru cei care nu au avut Ipod pana acum. Explicatii : Ca sa pui muzica pe Mp3 Player bagi Stickul in calculator si copiezi melodiile. La Ipod trebuie sa ai cd-u si il bagi cu un program special Itunes .

0 Comments:

Post a Comment