Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Cei care sunt indecisi reprezinta majoritatea Romaniei,si reprezinta prostie . Pentru ca ajung sa voteze ca sa fie,fara nici un interes fata de patrie.
Eu m-am hotarat cu cine votez,chiar daca nu suport jocurile politice din Romania precum si faptul ca trebuie sa aleg dintr-un rau si un rau mai mic.

Il voi alege pe boul de Basescu,de ce ?
Pentru ca cealanta varianta este proasta,l-a dat afara pe Basescu si in loc sa stea si ei cuminti si sa arate ca asa e mai bine pentru popor,au ramas la fel.
Pentru ca dupa ce ca nu sunt copaci in bucuresti,astia ii mai taie si pe cei existenti .
Pentru ca nu mi se pare normal sa fac 2 ore jumate ca sa strabat centru,din cauza unui Raliu finantat pe bani statului,ai nostri !!! Iar bani ca vor iesi de acolo.....vor disparea . Pentru ca sunteti niste ipocriti .

Cei care au vrut sa il dea afara pe Basescu au avut idee buna,nu ma refer la Boul de Tariceanu,ma refer la oameni precum Vadim,care stie el ceva ,si cate case are Basescu trecute pe numele lui Nevastasa sau pe a lui ficasa .

Si Trebuie sa aleg intre un rau ,si un rau mai mic. DEcat sa fure 322 mai bine sa fure unu . NU !!! Dar ce plm sa fac..alta varianta nu am .Ma fut in voi de Romanii prostii si resemnati ce sunteti .

Niciodata Poporul nu a fost condus de mase
, si mi se pare cel mai normal ,nu vreau sa ajung condus de Ion din Fundu vai . DAR poporul poate ajuta la modificarea unor legii , poate resturna guverne,etc . Si nu ma refer prin REVOLUTIE care si aia a fost,dar castigator nu a iesit poporul.


Fututi gatu mati Base,te voi vota din prostia altora !!!!

0 Comments:

Post a Comment