Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Azi incepe festivalul Hosten 2007
http://fobii.blogspot.com/2007/10/festivalul-berii-holsten-4-7-octombrie.html

Incepe chiar de ziua mea,pe 26 mai :D .Inca nu stiu trupele care vor canta la cest festival si google,ca si anul trecut nu spune nimik despre festival

LATER EDIT : Am aflat cand (NU) se va tine :

Stimate domnule Florin,
Anul acesta Festivalul International Tuborg nu va avea loc. In perioada in care acesta este programat anual si care a devenit o traditie nu s-a putut organiza datorita unui alt eveniment derulat in aceeasi perioada in piata Constitutiei - Bucharest Challenge Ring Show, eveniment care a presupus o mare desfasurare din punct de vedere logistic.
Ne pare rau ca anul acesta nu ne putem intalni cu aceasta ocazie, dar va asteptam la alte evenimente organizate de noi.
Va multumim ca ne sunteti alaturi,
Echipa Tuborg

WTF ??? :(( Eu propun sa facem noi o varianta a noastra...sa ne intalnim ceva si sa ne stingem setea
Pana atunci va recomand :

Esti mai destept ca un elev de clasa 4 ? Eu unu nu am stiut raspunsul .

Super mario

stand up comedy

romania-renaste

10 Comments:

  1. Anonim said...
    Unde mai exact e festivalul asta? Nu am vazut nimic..si nici nu am auzit nimic..:-??
    Anonim said...
    esti al doilea care se pacaleste. ce ai vazut tu e data de incepere a festivalului 2006. pt 2007 nu s-a anuntat nimic
    Anonim said...
    Din nefericire festivalul Tuborg NU se mai tine multumita ratatilor care au organizat evenimentul bucuresti challenge ring tour (un cacat dupa parerea mea). Shit happens..
    Badita Florin said...
    Sa ma fut in capul lor... Au scazut mult in ochii mei
    Anonim said...
    Eu zic sa dam foc la marii nostrii parlamentari care pana acum au stat sa se frece sa ia mai multi bani si mai multa putere si sal zboare pe basescu si acum se frecau la vai curse care au fost cele mai de kko numai curse nu s-au numit alea...Eu torn votca pe ei :D bag picioarele \m/ Suppport MEtal \m/
    Anonim said...
    Eu unul imi cam bag p*u*l*a in berea voastra...cu paznicii curului si organizare de kkt...bucharest ring a fost mult peste festivalul unde se vindea bere la suprapret!
    Anonim said...
    Bai nene Jr iti zic mai shut up :)) ca desi era plin d eposeri si manelisti pe acolo cativa oameni care suntem peste tot la orice eveniment asta ne bucuram sa ne adunam acolo...
    Anonim said...
    Bai sunteti cu capul..pai voi comparati Festivalul berii , cu ce a fost la Bucharest Challenge..n-ati baut destul? si o sa mai beti..insa acei "cativa oameni care suntem peste tot la orice eveniment" (din care si eu faceam parte) nu mai au loc de mult de cohortele de mizerabili care populeaza Festivalul...asa ca mai bine fara, deocamdata...bere se mai gaseste..
    Anonim said...
    ce kkt:(( cum sa nu se mai tina festivalul berii?! ce ratati. E real ca veneau o tona de distrusi la evenimentele de genul acesta, insa veneau trupe bune si cu un cerc de prieteni cat mai mare si mai pus pe voie buan nu se putea sa nu te simti bine. Plus ca cine zice sa iei bere de la ei la suprapret?Berea la 2l ce-are?:)) hai sa protestam:((
    Badita Florin said...
    imi convine ideea ta....hai cum facem /

Post a Comment