Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Deci festivalul berii... nu va mai fi.Nu plange..putem sa ne vedem sa bem oricum :D

DAr acest post nu este despre asta...e vorba despre nimicuri :D

DEspre parerea mea despre Psihologie care te fute rau de tot,mai rau ca berile la un 2 litri.Te face sa gandesti prea mult,despre prea multe .Mai nou am o parere mai buna despre gabi,ca desi inainte avea desenate Zvastici si Anarhie pe ghiozdan si nu stia ce este aia... dar i-am explicat prin critica constructiva si acum a invatat si ea destule..a devenitr punkeritza... si mi-a dat o melodie care este chiar obsedanta


Scriu mai mult diseara ca acum ma duc sa imi fac Propriu FEstival al berii :D

1 Comment:

  1. Murmur said...
    Mey io am vorbit cu niste lume care se ocupa si au zis k se amana pana pe 1 iunie dinb cauza k nu au dat jos standurile de la formula 3 inca. Acu nu bag mana in foc dar nu cred k nu se mai tine.

Post a Comment