Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

O veste pentru totii posesori de mobile. NU MORI DACA NU AI MOBIL !!! Pe bune !!!

Eu am o luna jumate de cand nu mai am mobil si pot zice ca nu am mai fost asa de linistit de mult timp.Oricum mobilele in fine sunt o idée buna.

Comunicare mai rapida,intervine o problema dai un telefon si nu mai astepte proasta juma de ora la unirii.Primul meu mobil arata ceva cam asa :
Ericsson-R310s

Si ma pis pe orice telefon care mil arati tu acuma,ca si-a meritat cele 2 milioane jumate,cand o sa iti arunci tu telefonul de la etajul 6 ,sa cada pe ciment si sa mai mearga perfect,atunci da frate..respectele mele.


Iar acum in Romania trebuie sa fii trendy in orice fel,lumea isi ia n-pe mii de mobile,care mai de care mai scump...ca acum pe bune asta e diferenta intre ele :D .
Iti iei mobil de 15 milioane si stai cu cartela...dao in morti ei de treaba !! Bine..sa zicem...dar dai numai bipuri tot timpul...deci cat de retardat poti sa fii,si mai ai si arfe in tine gen : Uite ma ce mobil am,nu ca jaful tau.Pai da ma dar jaful meu e mandru posesor de abonament ;)

2 Comments:

  1. Teo said...
    :)) park ai fi descris rel mea cu colegii :)) aia super nokiauri kkt da pe cartela sie eu cu samsung x660 pe abonament :)) e penal
    Anonim said...
    ba da 7250i k al meu nu mai are nimeni stii ce fotbal se joaca cu el.Mama de cati pereti am dat cu el si nu s-a spart nu s-a crapat nimic.

Post a Comment