Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Am luat si eu romana Oralul...cu frica si transpiratie :D Am venit frumusel imbracat la costum,m-am uitat cum se uitau 100 de manelisti din liceul meu si icnercau sa isi dea seama cine sunt :)) . In fine dau buletinul....trag prima foaie...o refuz.... trag pe a 2,din lac in put,mi-a picat poezia X( .Nu am scris nimik,ca nu aveam de unde.Am stat jumatate de ora sa rad la pix... apoi hop la ascultat... am avut subiectul 6 . Desore conventia Europeana... i-amn psus lui aia despre religie si freptul la viata privata mai mult decat stia ea. Eu sperand macar sa iau un 5 sa trec.... cand am plecat am observat ca am luat un 7 :D .

SFATURI :
- Imbracativa decent.... cei care pot chiar la costum,da foarte bine la profesori examinatori.

- Orice ati face.. nu ziceti ca nu va place anumite opere... cum a zios o prietena ca nu ii plac comediile sau Caragiale....pentru care a fost si picata. X(X(X(

- Aveti bun simt...si renuntati la aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa -urile de gandire... mai bine taci 2 secunde... gandeste in cap ce vei spune si apoi spune.

3 Comments:

  1. Anonim said...
    congrats
    Alex said...
    bravo !!!
    Anonim said...
    aaa.... si inca ceva!!!! apropos de SFATURI.... daca tot ati trecut de proba orala.... INVATATI FRATILOR SA SCRIETI CORECT!!!!

Post a Comment