Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

CEi care ati avut norocul sa mergeti vineri seara pe autostrada o sa stiti cum a inceput minivacanta mea.Pe autostrada am stat 3 ore ca sa trec peste un pod amarat de 200 de metri,care a fost "reparat" anul trecut si acuma s-a stricat.

In fine am ajuns acasa la tara, fericit ca voi face si eu baie in piscina.cand colo surpriza.... apa era cammmm..de fapt ce cam...era direct verde.
Pana in momentul ala ii tot injuram pe astia din Bucuresti ca tot baga clor in apa...si nu e la fel de potabila ca la tara .... e sa vezi cum arata piscina peste doar 8 ore dupa ce am bagat clor:
Bine,bine nu 8 ore...dar dupa 16 ore chiar face minuni :)))) Alchoolul pe de alta parte nu face... dar va povestesc ce am facut la discoteca dupa ce pun niste poze cu piscina curata.



Daca ai fost atent ai observa ceva :D ? Ita ce sa vezi tu... ai vuzut sanii lui crisitnia si simonik & sormea... nici apa nu mai ai nevoie sa bei..poate un servetel de sfarsit.Dar in fine cea ce pipseste din peisajul acesta este chiar persoana care iti scrie....care.....o data plecata de la discoteca...a avut o altercatie....,apoi a fost o cazatura...si apoi :"o poza face cat 1000 de covinte....deci un filmuletz cat face ?" .





Parerea ta care este ?

6 Comments:

  1. Anonim said...
    bai tu esti un mare dobitoc
    vezi ce faci daca nu sunt pe acolo???
    Anonim said...
    subscriu

    Rako
    Badita Florin said...
    Pai de ce nu ai venit :)) Cata bautura a ramas sa ne chinuim doar noi.
    Anonim said...
    vin de vineri
    Badita Florin said...
    :d Acum mi-am socs mana din ghips... o intrebare...cei care cautati tutana pe google... sunteti de acolo...sau de ce va intereseaza ? :D
    Anonim said...
    noroc,

    si acum daca tot ai intrebat, ce-i drept cu un am in urma, am sa-ti raspund...am cautat un teren si mi-am facut si o cabana in acest timp. frumoase locuri cu oameni cumsecade. poate stam, la anul, si la chitara impreuna :))

Post a Comment