Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Aceasta este prima parte din 3 . O poveste interesanta pentru cei mici,mari sau doar pentru cei plictisiti :)


Autor - Ai avut moment atat de geniale in viata.. ? Incat dorinta fizica este suprimata de cea psihica…

Daca da te invit sa afli povestea lui Greenberger Svozil ,un tanar normal..cu probleme normale..pana intr-o zi … :


Greenberger Svozil - Ce este real ? De unde stii ca ceva este ireal ? Daca tu ai fi normal pana la 30 de ani si atunci ai vedea ca poti zbura… si totii oameni ar zbura,iar cand ai zice ca ce se intmpla..asa ceva nu se poate..totii sa te considere ca esti nebun..ai 2 varinte… iei ca atare tot ce se intampla sau incerci sa te impotrivesti… Eu nu m-am impotrivit… un fel de vis rau la care speri sa se termine cat mai repede…. Si tot odata vrei sa continua la nesfarsit.Deja vu , oricine a avut..dar nu in modul in care il am eu . timpul merge normal… eu dau bacul… dar totusi 90% din chestile pe care le vorbesc…déjà s-au intamplat..atat de perfect incat pot prezice ce o sa zica …inainte sa zica…

Autor - Aici trecuse-ra 4 zile de la eveniment… puteau sa treca si o saptamana in mintea lui timpui era atat de necesar precum hartia igenica cand nu iti vine sa te caci.

Greenberger Svozil - Nu pot sa fac asta pentru ca explicatia pe care ar trebui sa o caut ca sa il fac sa inteleaga cum fac asta ar fi mai complicate decat toata situatia asta.Inca nu am luat-o razna…asta e bine…poate o data cu zilele si efectele se vor duce… si va revni la normal… .Ajung sa cunosc alta lume..lume noua… la aia nu am cum sa stiu ce se va intampla…pentru ca nu am trait momente cu ei.

E greu sa inteleaga lumea ce mi se intampla … e greu sa inteleg eu !!!

Imagineazate cu 2 prieteni… tu la mijloc… ei discuta… tu intreaba ceva … tu raspunzi… si apoi stii ca o sa zica urmatorul.. a 3 persoana va rade sit e va ciupi de picior … apoi in 20 de secunde trebuie sa vina cineva sa iti ceara o tigara… tu zici ca nu ai,iar a 3 persoana ii va da,si il va trimite pana la magazine .Stii pentru ca ti-a mai intamplat inca o data chestia asta !. Si totusi nu poti sa faci nimic, atat de uimit de tot ce se intampla stai si speri sa nu se intample totul ca la carte…si totusi ziua se deruleaza ca un film retoric …

0 Comments:

Post a Comment