Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Vama Veche…. Am venit..am vazut…m-am scarbit .

Turismul strica mai mult decat ar putea sa distruga orice calamitate.
Nu exista Etnicitate,
Numai romani au aceasta disfunctionalitate
Ce ne arunca departe,
Aproximez,ca am nevoie de un Balimez,
Sunt iritat,iar al nostru comitat e plecat,
Ajung sa ma simt amenintat
Mie dor de vechiul meu habitat
Vama Veche nu mai este…
Taramul mult visat

Poate sunt eu rau…dar parerea mea generala din mai si din august asta este.Acum pe bune..nu plange….ca in zilele astea m-am distart mai bine decat m-as fi distrat in orice club din Bucuresti .A fost superb :D . Dar sa incep cu inceputul.

Bilet de ten redus pana in Constanta 95.000 lei ROL . Superb .La peron vreo 1000 de suporteri stelisti… bautura la discretie si un tren supraaglomerat. (a2)

In tren desi era o aventura sa ajungi sa te pisi..mai ales cand vorbesti de mine…care daca nu beau pe tren …nu traiesc..Acolo ma gasit o fata simpatica din bucuresti cu care am putut sa pierd vremea.Acum a intrat la liceu... are vreo 15 ani.... si e super scumpica.Nu pun poza cu ea ca se supara..dar zic ca invata pe langa unirii intr-un liceu care nu i-am mai tinut minte numele.si mama ei era simpatica.

Sunt suparat pe constolorul de bilete… mi-a promis 5 milioane amenda ca faceam poze in tren… (ARATA ARTICOLUL) si nu s-a tinut de promisiune L (a3)

(A4) Daca il stiti pe baiatul asta zicetii sa imi dea add sa ii trimit poza J) . Si vorba lui HAI STEAUA.Fata de langa el mi sa parut mai mult decat simpatica...si fara pofta de prietenul ei.Daca gresesc cu ceva in aceste afirmatii ,sau am dreptate ,atunci o rog sa imi dea un add micut sa vorbesc si eu mai multe cu ea :)

Varuuuulllleeeee .Tovarasul meu de bautura..ce stiti voi..am baut cu omul asta..zici ca nu era adevarat…ne-au si cantat lautari la masa J)) Ce mai partaf a fost :D . Daca ma citeste cineva din Snagov inseamna ca stiti despre ce vorbesc.

Va las sa va delectati cu pozele astea pana data viitoare cand pun restul articolului.P.S Daca iti vine sa iti dai drumu… da intr-un servetel ceva…ca pateaza J))

P.P.S Ultima e cea mai reusita ;))








(a12,a16) O mica reclama ascunsa…. Pentru poza cu "castelul Red Square" a putut fratimiu apoi sa bea moka de s-a plictisit :D


Fobii.blogspot.com implicit Vietnam saluta Cargus Romania J))

1 Comment:

  1. Irina said...
    vamaaaaa :X

Post a Comment