Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Today oppinions about bloggers : Înţelepciunea celor înţelepţi şi experienţa acumulată din trecut poate fi conservată prin citate Bloguri .

Toata lumea isi pune intrebari, Blogatu se intreaba azi
cat de mare ai lista de messenger , o intrebare la care gasiti si raspunsul meu (996) , zosolino ne explica cum noua piesa nightwish suge , eu unu nu sunt pasionat de posturile unde trebuie sa citesc mult, asa ca reaflam ca in Romania s-a rasturanat carul cu prostii.Din cauza blogosferei am si ajuns sa rad ca tampitul prin casa .

Dar acum e vara.. asa ca mult sunt in pauza\vacanta uni s-au si intors din ea , iar alti doar fac blog despre vacanta . Prefer partea cand este la prezent.Inadaptabila ne explica cum sta treaba cu bucurestiul .Eu unu ii recomand niste calmante si o schimbare de titlu, COBAIN it`s dead,grow up .Dar mi-a oferit un blogroll interesant unde am ajuns inapoi la poza mea favorita.

Zilele astea si eu ma intrebam de ce descarca copii ilegal muzica.Daca totusi preferi sa fii legal mai bine ai face sa te uiti la semi-blogul lui Mircea Badea 100% gratis,cam critic a fost totusi cosmarul nostru,pentru ca are dreptate totusi si Mirciulica.Spre sfarsit sper ca noi blogari ramanem tot in familie , chiar daca uni sunt plecati la stufstock.

Sper sa vedem cati mai multi oameni care castiga din bloguri si apar la televizor.
P.S Ce e gresit aici ?

1 Comment:

  1. Anonim said...
    ieeeee, apar si eu aici:D

Post a Comment