Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Plumb

Dormeau adânc sicriele de plumb,
Si flori de plumb si funerar vestmint --
Stam singur în cavou... si era vint...
Si scirtiiau coroanele de plumb.

Dormea întors amorul meu de plumb
Pe flori de plumb, si-am inceput să-l strig --
Stam singur lângă mort... si era frig...
Si-i atirnau aripile de plumb.

O dedic gaini... o super persoana si un bun prieten la nevoie.... putini au fost macar jumatate din ce era ea... era pura.... era vesela tot timpul....dar cel mai important...era ca era. Acum a ajuns doar o supa delicioasa mancata in graba.





O stiu de cand era decat un ghemotoc..... am petrecut clipe frumoase.... am apucat sa ii vad primi pasi.... TE-am iubit si te vom iubi mereu.Un singur regret..... AI FOST PREA SLABA SI NU M-AM SATURAT CU TINE :))

0 Comments:

Post a Comment