Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Tot timpul cand se aproprie sfarsitul lucrurile nu prea mai merg asa cum vrem. Ce sfarsit..sfarsitul vacantei... pentru puradei... 15 zile pana incep facultatea...deci in curand si sfarsitul vacantei mele.Sunt ofticat ca un vis de al meu nu a putut fi indeplinit.Le-am trimis un mail celor de la usbmania prin care vream sa colaborez cu ei ( da stiu daca ar fi vrut mi-ar fi trimis ei :P ) si in schimb vream doar niste produse de la ei.... mai exact 2 : Catelusul Webcam

si Tastatura Flexibila .

Care costa in total 130 RON ,dar daca e sa gandim fara adaos rezulta pe la un milion. In o luna de zile am cam :
Vizitatori în ultimele 30 de zile: 22.708

Asta numai pe statusuri blogspot.com

Acum folosesc google ca sa vorbesc cu concurenta :) Wish me luck. Si astept mail-u dumnavoastra in 3-6 luni de zile.

2 Comments:

  1. Anonim said...
    Multumim pentru oferta - deocamdata nu s-a putut dar nu strica sa incerci, nu ? Oricum acum am adresa de mail si cand o sa marim campania o sa te avem in vedere :) Doar sa nu mai ajunga in spam mailul ;)
    Badita Florin said...
    yahoo e de vina..si mailu de la alina.croitoru@bizoo.ro de la bizoo jobs tot la bluk a ajuns si de aia i-am raspuns dupa jumatate de luna.Sper sa imi mai scrieti chiar daca pana o sa faceti rost de fonfuri eu o sa promovez concurenta dumnavoastra ;)

Post a Comment