Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Cornelia a lăsat un nou comentariu pe articolul dvs. "Rockeritza ex-emo actuala blackeritza caut rockeri de firma...":

Am citit mare parte din chestiile postate de tine legate de messenger, dar sincer nu stiu ce iti doresti sa evidentiezi aratand lumii conversatiile tale. :)

Poate ca ti se pare tie ca scoti in evidenta ceva funny sau prostia celor din jur, insa nu prea e asa, prietene! :)

Numai bine!

Asta e parerea ei, a ta care este ?

5 Comments:

  1. Anonim said...
    of of of alex ce te uiti in gura lumii? sti k sunt super ok conv tale ... naiba sti de ce le postezi de ce ne mai intrebi si pe noi .. dooohhh
    Anonim said...
    Gura lumii o reprezinţi şi tu, domnişoară. Ţie ţi se par ok, cred şi eu, din moment ce nu ştii să scrii calumea.

    Părerea mea referitoare la acele conversaţii e probabil compatibilă cu multe persoane din blogosferă, mai ales că acum se face o aşa de mare vânătoare de vizite pe bloguri, vizite ce nu sunt aduse decât de cititori care nu au pretenţii în ceea ce priveşte content-ul de pe bloguri. Mă rog, ideea este că ar trebui promovate alte chestii, pozitive eventual, nu să arătăm toţi idioţii analfabeţi de pe Y!M, şi apoi să rădem de ei pe blog. Pur şi simplu nu mi se pare un comportament... bun. Sunt mult prea mulţi idioţi care stau toată ziua pe Y!M şi încă nu au învăţat să scrie, sau îşi ocupă timpul cu orice altceva decât a sta şi a purta conversaţii stupide/ fără rost unii cu alţii.

    Ţin să spun că acel comentariu nu a fost făcut cu răutate, e doar o modalitate de a face autorul să-şi dea seama că ceea ce trebuie să găsească el sunt cititori de calitate, dar pentru asta e
    nevoie şi de un content pe măsură. Am sau nu dreptate?

    Numai bine!
    Cornelia said...
    „sau nu îşi ocupă timpul cu orice altceva”, scuzaţi. :)
    Badita Florin said...
    Pai nici postul meu nu era facut cu idee rea. Ideea era sa vad si alte opinii decat a ta :) .
    Anonim said...
    Postu e ok zic eu..(gazduire web)

Post a Comment