Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Cand ma refer la poze facute inainte de concert...ma refer in general la pozele cand dabea incepuse... sau pozele care sunt facute daor cu un grup de oameni in timpul concertului.

Instructiuni pentru salvare. Click pe poza pentru a o mari si apoi Click Dreapta > Save As


Eu i-am spus ca nu imi place sa fac poze..nu m-a ascultat

Nui asa ca sunt Fucking cute impreuna


Basarabia pamant Romanesc !!!!


Fata nu iti fa griji...mata nu citeste blogul meu








Data viitoare sa iei mere...



Sicner..nu stiu ce cautati voi la concertul asta..... poate originile

Sper ca stie mata ca fumezi ;))

La multi ani !!!!!

O buna prietena cu o pasiune la fel de care a mea pentru fotografie... o stiu de cand am fost la placebo la concert in Octombrie. E super simpatica.









O alta prietena buna pasionata si ea de fotografie. Astept pozele.


Ele sunt marturia vie a cazaturi mele de la mangalia. :* si ne vedem la fimari

Un tovaras


Si uitel si pe al 2-lea

Poza asta imi place in mod special :)


O bestie de fata :)


Salivez dupa aparatul lui baiatu asta :X:X:X


Vama Veche ?


3 Comments:

  1. Anonim said...
    concertul placebo nu a fost in octombrie :p a fost pe 13 august ;)):x
    Anonim said...
    mie lene sa caut binelul dar ce am gasit pe net este de acord cu tine....plm conteaza ca amm fost..cand a fost si cum am fost e mai putin important
    Anonim said...
    vama veche super tare frate

Post a Comment