Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

nu stiu cum sunt unii...dar mie imi place sa fiu taiat...prima data m-a taiat prietena mea...a fost atat de incitant...a fost mai placut decat atunci cand m-am dezvirginat
Asa suna una dintre pareile unora despre autoflagelare.

La voi cum a fost prima data ? Acest post nu a fost facuta pentru a intra pe orum si a injura lumea care face asa ceva.Sunt multi care au trecut prin asa ceva si nu au cu cine vorbi.

Daca va pasionaza subiectul si nu intrati doar ca sa faceti caterinca,injurati,etc puteti gasi subiectul la urmatoarea adresa click

3 Comments:

  1. Anonim said...
    Vezi ca ti-am dat invitatie la leaspa aia. Foarte disturbing ce am citit pe forumul ala, mi-a cam stricat ziua, mai ales faza cu pisica moarta in fata scolii..in fine, mai am si eu momente dar..totusi..
    ruru said...
    dar tu te tai?
    Anonim said...
    [url=http://kolk.com]grainger games[/url]

Post a Comment