Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

[...]mi-a facut chesti pe care nici unui soarece nu i-as face :|:| Si...siii.......din cauza lui acum vor sa imi scoata unica chestie care ma ajuta sa trec cu vederea... si anume speranta ca voi putea sa fac copii si acei copii vor duce o viata mai buna. Dar din cauza pervertului ala nu o sa mai apuc :((( Macar daca chiar am fi facut dragoste (NO WAY ) m-ar fi violat sau ceva , dar asa mai sunt si VIRGINA !!! .

Si sunt idioti sa mor :| Nici nume nu am . A stai...ca cica am.... Pisi.... Pisi sa ii zici lui MATA ma !!! Hai strigati-va intre voi OM . Si tot timpul ma faceti proasta !!![...]


Acesta este un pasaj... mai multe chesti de "Pisicit" puteti gasi aici : http://pisicafaranume.blogspot.com/

3 Comments:

  1. High Power Rocketry said...
    Great blog, thanks for the link - here are the others!

    KIK XD!

    R2K
    New York Bathrooms
    Rockets
    Micro Images
    Anonim said...
    hmmmm!!!
    deyu said...
    mda ... vizitatzi http://www.sweetmess.net

Post a Comment