Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

..:::Ad!|\|@~ bBk:::..: Yahoo se inchide pe 25.10.2007! Ei doresc sa se descotoroceasca de Messenger-ul gratuit.O groaza de oameni au fost deja stersi.Clik dreapta pe grupul tau de prieteni din lista de Messenger(acolo unde scrie Friends 0/30))) si clik Send Instant Message to all the group si trimite acest mesaj tuturor.Fiecare persoana a primi mesajul, va avea o semnatura si nu va fi sters! Presedintele Yahoo Jay Rusell:imi pare rau sa va anunt scz de mass da nu vreau sa risk...sper sa fie o minciuna )
Vie`|`nam: nue minciuna
Vie`|`nam:
..:::Ad!|\|@~ bBk:::..: (
Vie`|`nam: gata am supto
Vie`|`nam: hai sa facem cheta
Vie`|`nam: sa stragem bani
Vie`|`nam: te bagi ?
Vie`|`nam: nu vreau sa se inchida mess-u
Vie`|`nam: totii prieteni mei sunt acolo..ce se va intampla cu ei
Vie`|`nam:
..:::Ad!|\|@~ bBk:::..: nush...nici eu nu vreau sa se inchida((
..:::Ad!|\|@~ bBk:::..: da ne putem face conturi p skype
..:::Ad!|\|@~ bBk:::..: eu am deja
Vie`|`nam: deci tu vei supravietui
..:::Ad!|\|@~ bBk:::..: ba nu
..:::Ad!|\|@~ bBk:::..: prietenii mei nu au
Vie`|`nam: bag poola...arunc calculatorul pe geam (
..:::Ad!|\|@~ bBk:::..: deci o sa vorbesk singura pe skype)
Vie`|`nam: chair ca
Vie`|`nam: itit dai seama...daca ei cu totii banii lor si nu au bani sa isi tina niste servere
Vie`|`nam: daor noi saraci de noi...ma mir cum mai supravietuim
..:::Ad!|\|@~ bBk:::..: mda...
Vie`|`nam: dar de ceor fii ramas fara bani ?
..:::Ad!|\|@~ bBk:::..: ei da...da ce noi nu platim abonament la net?
..:::Ad!|\|@~ bBk:::..: cu banii aia ce fac?
Vie`|`nam: exact :|


=)))) deci nu mai pot de ras =))

8 Comments:

  1. Anonim said...
    LOOOOOL, no comment, nu stiu unde dracu ii gasesti omule
    Mystique said...
    gen, omg cat de proasta pot sa fiu! trist :|
    Anonim said...
    oh da... oi fi eu prajit da asta ma depaseste=)))... cu muuuult
    Roby said...
    omfg...pe unde ii gasesti?ca nici daca ii duci la copiii spun lucruri trasnite nu le scot asa e bine:))=))
    Elena Maria said...
    doamne =)) ce retardata,biata de ea

    e cumva blonda? :-?
    Anonim said...
    nu am inteles nimic si nu mi sa parut deloc funny...era la kate?!cine draqu era?!
    Anonim said...
    haa haa haaa :))) ce proasta..mey viv..ti-am zis sa nu mai umbli cu cacacioase de 11-12 ani:P esti major men;) :*
    Anonim said...
    haa haa haaa :))) ce proasta..mey viv..ti-am zis sa nu mai umbli cu cacacioase de 11-12 ani:P esti major men;) :*

Post a Comment