Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

In momente ca astea imi aduc aminte ce a zis decanul facultatii titu maiorescu... despre cum in metrou in Germania oameni sunt mult mai civilizatii... adica pentru ei este nepoliticos sa te uiti la persoana din fata ta, asa ca unu se uita in stanga la x , x se uita in dreapta la y ,y se uitala z si z se uita la Q . Intelegeti ideea. Eram in 336 si ma intorceam si eu de la facultate sictirit si fara chef de toata aglomeratia aia... si era o tipa care se uita fix...dar fix numai pe mine... daca se baga un om ceva in fata ei se putea observa cum isi misca capul ca sa poata sa ma vada iarasi.....m de la universitate pana la rasaritului numai la mine se holba.... doar pentru vreo 2 statii s-a oprit din holbat cand am inceput sa a uit si eu fix pe ea... dar apoi m-am plictisit si iarasi a abuzat de ochii ei.

It was preety fucking wierd

Fata... data viitoare cand te mai uiti la cineva asa...macar bagate in seama cu persoana aia...sa nu mai ramana cu impresia ca esti psihopata

0 Comments:

Post a Comment