Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Exista o vreme cand mall,plaza era doar o simpla nazuinta hollywoodeana , cand ziceai :

- Mami nu mai am pantalonii,sau
- Trebuie sa imi cumpar adidasi ... primeai un singur raspuns... :
- Dute in piata si cumparati sau ...
- Hai in piata sa vedem ce gasim.

Acum toata lumea ,desi muritori de foame pe la vreun patron .... ei isi cumpara numai de la firme originale ,ajungand sa cheltuiasca si 2 milioane pentru o sapca !! sau jumatate de salariu pentru un blug. Da e calitate , dar in principal sunt fitzele.

- De unde e geaca asta ?
- Din Kenvelo...cat ai dat pe ea ?
- 3 milioane...
- si blugi ?
- 2 milioane...

Bag pula in moda...platesc adaos comercial doar ca sa am o eticheta in plus ?Doar ca sa pot suferi pe ce am spart bani ?

Azi am fost in Europa ... unii poate nici nu ati auzit de Europa... alti poate va si duceti... este china town`ul Romanesc... gasesti tot felul de chestii pe care le importa Chinezi in Romania. Calitativ slabe... si preturi de 10 ori mai mici decat hainele de firma.

O Camasa 150 de mii


Hanoracul a fost doar 100 de mii ,sunt multumit sa ma tina si doar 3 luni la pretul a 2 pachete de tigari nu ai ce cere...dar ai multe de primit.

6 Comments:

  1. Anonim said...
    Sa le porti sanatos...si apropo,nu prea conteaza de unde le cumperi,conteaza doar sa iti placa si sa iti vina ok :)
    Badita Florin said...
    Asta incerc si eu sa fac lumea sa realizeze :)
    Anonim said...
    Frate...Europa e super tare. Ce naiba in general ce gasesti prin piata gasesti si in Europa, dar mult mai ieftin...si gasesti si chestii care nu sunt in piata.....drumul pana acolo e criminal.....dar se merita....preturi bune .
    Badita Florin said...
    Da stiu ,dar o buna parte din prieteni mei... si cititori de pe blog sunt cu venituri peste medii si cu fitze si mai mari....
    Anonim said...
    Finally!O persoana normala!Nu-nteleg ce e cu moda asta sa-ti iei numai haine de firma,ce conteza de unde sunt atata timp cat iti plac,iti sta bine etc...Fitze!
    Anonim said...
    In primul rand imi permit un "lol". In al doilea, let's talk Nike or Adidas or wtv. Unde anume sunt fabricate? In China, ca-i mana de lucru mai ieftina si, cu toate astea, apar in magazine la preturi astronomice. I rest my case :)

Post a Comment