Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

E blogul unui tip din Valencia, din cate am putut deduce eu de acolo, care s-a apucat sa faca un tur al Europei si nu numai. Printre alte destinatii mai mult sau mai putin exotice, tipul respectiv a vizitat luna aceasta si Romania. Mai jos, am sa va prezint unele dintre concluziile la care a ajuns “senor”-ul. Botellon, caci asa se recomanda, scrie in engleza si spaniola. Am sa spicuiesc, nu chiar random, cateva dintre concluziile lui despre tarisoara noastra.

preturi:In ciuda a ceea ce ai putea crede, viata nu e cu mult mai ieftina decat in Spania, singurele lucruri ieftine fiind salariile, si de-aia romanii pleaca in alte tari.”

bani:In romania au “lei” ( nu e o marca de cartofi prajiti), ce echivaleaza cu 0.30 euro, aproximativ. Primele mele cumparatauri din tara au fost gestionate de un coleg roman, el cerea lucrurile si eu ii dadeam banii. O tranzactie rapida, dar opaca, era ciudat, oamenii astia nu au monede? Mereu se platea totul cu bancnote si totul costa multiplu de 1 leu. Intrigat, il intreb pe Chris, cand am vazut pe biletul de tren pretul de 14.65, pentru ca el imi ceruse 20, “Au rotunjit?”,iar el imi zice da, aici in Bucuresti e normal, in nord nu chiar asa, dar aici da. La naiba! Daca intr-un loc serios ca trenul iti rotunjesc, imagineaza-ti intr-o pravalie de cartier“, se mira Botellon, dezvaluind apoi un amanunt interesant, care arata ca nu doar unii bloggeri romani s-au confruntat cu gume Orbit si caramele primite rest si nici cu intentia de a plati inapoi cu acele produse:Bine, rotunjitul asta are si metode creatie, cum am putut verifica atunci cand mi-am cumparat un pachet de tigari de 4.70 si am platit 5 lei. Am primit rest doua caramele, bine, aceptam. Partea amuzanta vine atunci cand inainte sa iesim din magazin cer o punga si imi zice sigur ca da, zece “centi”. A, ticalosilor, pai aveti monede inseamna, nu? Nu-i nimic, platesc cu o caramea, la care vanzatoarea face ochii mari si o cu o fata incredibila imi zice ca nici in gluma, ca acele caramele nu au proprietatea simetrica, pot doar sa mearga in sensul vanzator-cumparator, nu si invers, in doua cuvinte In CREDIBIL!”

Bucuresti:Putem defini Bucurestiul ca un oras neterminat, ca si cum au oprit timpul acum 40 de ani si totul a ramas la fel, sediul neintretinerii, nu e vorba ca lucrurile sunt vechi, ci pur si simplu neintretinute, cladiri harbuite, trotuare pline de petice si o considerabila cantitate de mizerie insotesc orasul”

gunoaie:E curios ca inclusiv intr-un parc natural (Bucegi) poti gasi gunoaie prin orice loc. Ai multe interdictii in tara asta, dar se pare ca a arunca gunoaie pe jos nu e una dintre ele.”

Cititi totul integral aici : http://blogoperativa.com/ellunes/archives/209



3 Comments:

  1. Anonim said...
    Sunt intr-o dilema.. nu stiu daca sa ma tavalesc pe jos de ras sau sa incep sa plang!!! Oricum, foarte amuzant, "ingrozitor" de amuzant!! Se pare k Romania este tzara tuturor posibilitatzilor, nu SUA..
    Anonim said...
    super-misto si textul, si traducerea ta. trebuie sa vina cate unul din astia din afara sa ne spuna cat de anormal traim, ca noi ne-am obisnuit si cu orbitul, si cu carameaua
    pot sa reproduc si eu fragmente, indicandu-te ca sursa, bineinteles?
    Badita Florin said...
    da,daca vrei poti sa mai iei si de la cel care am luat eu ca erau mai multe,eu am pus doar ce era mai esential

Post a Comment