Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Sunt fericit... dar vreau mai mult... totii vrem asta dar ma pis daca tu te limitezi la ceva...eu vreau mai mult... eu POT mai mult...

Sunt sigur ca si TU vrei sa faci anumite chestii ,iar nu toate sunt imposibile... POT sa te ajut ?un sfat venit din afara poate sa ajute mai mult decat you everyday advice from your friends.

Revin la autor... nu v-am zis cum e la facultate... pana acum e chiar marfa... tipe dragute.... inteligente ,colegii de treaba si niste noi informatii de procesat. Nu te speria e fun. Poate o fii si din cauza ca liceul il uram si nu prea treceam pe la el..

Regrete... ? Regret faptul ca nu am numarul prietenei sa ii mai dau un semn de viata iar sa ii las offline nu suport... deci regret ca sunt lenes... si ca poate ma voi despartii de ea si chair e simaptica.

Nu te speria nu e bilet de sinucidere....:)) doar ma plictisesc....

Acum Noapte buna ca la 8 sunt in picioare catre o naou zii interesanta de faculta..

P.S V-am zis ca dupa vreo 6 luni de inativitate am mai primit o poza pe mail ca sa pun la burice :D ?


Si apropo de o discutie cu niste colegii de grupa... da,chiar sunt misogin :D

0 Comments:

Post a Comment