Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine


Ati auzit de Turda... 90% ati auzit doar din greseala in orele cand apucati sa ajungeti la geografie... restu nici atuncia...

Turda este un oras de 55.887 cu destui de multi români 47.442, din pacate si maghiari 5.618,iar rromi (ţigani) 2.703 au ajuns si ei pe aici.

Am aflat ca sunt foarte multi dependenti de jocuri online , majoritatea din liceul "colegiul national mihai viteazul" joaca lineage 2 sau triburile.ro . Au si Salina o chestie pe care nu o stiam precum si un hotel de 4-5 stele nici ei nu stiu sigur . Unica lor problema este ca au o lipsa acuta de bloggari. Dupa cate am auzit au 0 bloggari pentru 47000 de oameni ( Tiganii nu sunt oameni , nu mai vorbesc de Maghiari )

Si chiar multi folosesc internetul ,pe hi5 am gasit din turda aproximativ 2600 de persoane...iar majoritatea tipelor pe care le-am vazut arata .... :X .

DIn pacate este foarte impartit ... din cei peste 2600 doar vreo 426 sunt unitii intr-un grupulet numit turda , mai mik decat vizitatorii mei de pe site intr-o zii . Mai exista si "Brigata Turda Crangasi" cartierul unde au fost deportatii totii tiganii vad , care mai de care se crede camatar : " caut pe unu de pe strada turda(munteanu catalin) care poate sa ma ajute cu ori si ce informati despre el il rog sa imi spuna"



Cand ne stragem mai multi si mergem intr-o vizita pe acolo..nu de alta dar am pofta sa beau...si sa vad Mormantul lui Stefan cel mare , care e ingropat chiar langa Turda . si in viitor sper sa conving pe o prietena sa faca un blog si asa sa fie 1 blogger pentru 47000 de locuitori

si pentru cei din Turda, cik o sa cante Puya cu connect`r la voi la bal

xxxxx: uf ce zvonuri pe aici
xxxxx: cik va veni puya si connect-r la continuarea balului la lic meu

4 Comments:

  1. Anonim said...
    deci m'ai dezamagit total...hai, cu tiganii inteleg ce ai....da cu maghiarii ce pula' mea ai???? bine ca esti tu rasa pura....
    cu ce PULA mea sunteti esti tu, ca roman, mai bun ca un ungur???
    sa ma fut in toti astia, care se cred asa 'rasa pura'....si daca vrei sa stii de ce e turda asa un oras fain, e pt ca a fost facut de unguri....arata'mi un oras fain facut de romanii tai iubiti...0....
    sibiu - nemti
    constanta - greci
    cluj -unguri...
    bucurestiu nu se poate incadra nici macar la oras, dapa'i oras fain...
    lasa....bine ca sunteti voi destepti, astia, 'rasa pura'....
    romania - tara de homosexuali...toata lumea s'o format din adam si eva, numa romanii din traian si decebal....
    Dr. Piftilian Ojdieru said...
    Corecteaza si tu, rogu-te, ca linga Turda e mormintul lui Mihai, nu al lui Stefan. Stefan e la Putna (deh, suna asemanator, dar nu se fac confuzii de-astea! :) )
    Anonim said...
    mai bine ramineai tu fara blog decit sa ne povestesti asa ineptii. somnul naste monstrii. trezeste-te!!
    Badita Florin said...
    explicate...da exemple...nu comenta si pleaca

Post a Comment