Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Top penibil:

Nu cred ca nu vi s-a intimplat situatii mai mult sau mai putin jenante care sa va faca pe moment sa credeti ca va cade cerul,dar mai tirziu sa va amuzati si sa rideti si acum cu prietenele.Ce vi s-a intimplat amuzant si tragic pe moment de care si acum va vine sa rideti?Sau vi se face pielea gaina?

Eu cu prietena mea intr-o zi cind ieseam de la ore ni se facuse pofta de inghetata,am mincat fericite si ne-am urcat in transportul public.In microbuz imbulzeala si cind colo zaresc un tip frumos Razz vad ca tot se uita la mine,se uita chiar insistent(in mintea mea deja il vedeam cerindu-mi nr. de tel.),imi zimbea si simteam ca doreste sa intre in conversatie.Cind deodata aud cum imi spune incetisor:Domnisoara,scuzati,aveti ceva pe fata alb linga gura! Shocked
Aratam cam asa Embarassed pe jumatate lesinata,simteam ca mi se inmoaie picioarele!
Acum insa ma amuz de intimplarea asta,si dupa fiecare inghetata ma asigur personal si nu ma incred nici in prietena daca e totul ok! www.idieta.ro
-------------------------------------------------------------

Maine va fii ze best of... Aflati atunci :))

1 Comment:

  1. High Power Rocketry said...
    Wow what a picture! That is just wild! I love how you can see the 24 hours of sunlight at the north pole.

Post a Comment