Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Ar merge si sub deviza "fumezi si castigi" Idee lor e simpla si frumoasa . Te filmezi... postezi filmuletu si daca esti printe primi 20 (care s-au dus de mult) primeai si un mobil e50 gratuit . Dar nu te speria ca nu asta e problema tot mai ai sanse de castig... tot mai poti castiga 10 Laptopuri cu soft de editare video si multe alte premii.

Nu am chef sa fac vreun filmuletz . OK calmeazate, atunci trebuie doar sa fumezi LM si cand votezi un filmuletz introduci codul si te anunta pe loc daca ai castigat sau nu.
Atentie ca premile se dau pe zii ce trece
Premiu Total
Tricou 3393
Film DVD 7472
Dispozitiv USB 849
Camera video WEB 68
Telefon mobil Nokia E50 339
Camera video 34
Camera digitala si imprimanta 34
DVD portabil 34
Sistem Home Theatre 4


Apropo in fiecare luna voi posta diferite concursuri interesante
ALTE CONCURSURI INTERESANTE :

http://www.1001case.ro/Utilizator__douser_contest.html

http://www.cluj4all.com/concurs-foto

http://www.muccelmic.com/forum/viewtopic.php?p=15059

http://www.pandasecurity.com/infected_or_not/ro/soho

Recomand sa va uitati si pe aici : www.fobii.blogspot.com sau de plictiseala www.statusuri.blogspot.com

21 Comments:

  1. Anonim said...
    HI....TOCMAI VROIAM SA MA LOGHEZ LA SITE....PENTRU CONCURS !
    E IMPOSIBIL...!!!! IMI CERE SA AM
    TELEFON MOBIL...ALTUL DECAT AL SOTIEI MELE ;EA PARTICIPA LA CONCURS DE CATEVA ZILE!!NU INTELEG CARE E PROBLEMA DACA AVEM UN SINGUR TELEFON...MAI ALES CA AMANDOI FUMAM L&M (RED SI ULTRA)...!!!!! CE POT SA FAQ.???!!!!!!!
    E NASPA !!!!!!
    Badita Florin said...
    Salut , am sunat la info-ul lor...unde iti va raspunde o cretina. 021/308.09.98 care ma luat cu cand m-am nascut...daca sunt fumator... am incercat sa ii spun ca de fapt este pentru cineva.... si ca nu ma poateajuta..si alte aberatii.. i-am inchis pana la urma...

    suna si tu si vorbeste cu ea :)

    Au program de la 9:00 pana la 18:00
    miki said...
    e greu sa fac comentarii despre lucruri ce nu inteleg ce sens are ce nare sens?
    Anonim said...
    Mi se pare o chestie faina ce fac ei! E tot reclama! N-am castigat un premiu...dar am mai castigat 2 pachete de tigari cand nu aveam bani si pt a doua zi! Deci, m-am scos!Va pup si sper sa ne sincronizam si data viitoare!
    Anonim said...
    In principiu ideea ar fi buna, insa cand am vazut cum este scris (pacat ca nu s-a inventat tastatura cu ortografie)mi s-a aprins beculetul neincrederii.
    Anonim said...
    MARE PACALEALA. AM PARTICIPAT LA TOATE CONCURSURILE ORGANIZATE SI NU AM CASTIGAT NICIODATA.
    Anonim said...
    sa-i pup cu curu
    Badita Florin said...
    Eu am castigat cand era cu un ipod pe ora... la lm... doar brickete sau alte chestii am castigat
    Anonim said...
    am participat latoate concursurile si nimica inca ma intreb oare mai merita de si fumez 2 pach. pe zi
    Anonim said...
    eu am castigat o gramada de premii
    feza e ca tre sa prinzi pontu :))
    Anonim said...
    fumez 2 pachete pe zi
    Anonim said...
    Ba oameni dak nu dati premiile la ce dracu va mai faceti reclama?credeti ca are vreun rost?ca oamenii asa va fumeaza tigarile nu ii mai luati cu tot felul de prostii...luatile voi ca asta faceti nu va mai satura dracu de luat,,da de dat teava nu dati nimic...taceti dracului din gura si nu va mai prostiti....costel
    Anonim said...
    PROSTII
    Anonim said...
    baa fratilor e prosteala pe fata am sunat la info si a aspuns o femeie ma intrebat varsta ci daca sunt fumator i am spus ca e mama eu doar trimit ca ea nu stie sa trimita la adresa lor de net nu ma luat in considerare si mi-a inchis telefonul in nas
    Unknown said...
    de ce nu pot intra pe site????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
    Anonim said...
    K
    K
    K
    VIETNAM? VOI CHIAR STITI CE A INSEMNAT VIETNAMUL PANA IN 75? NU FACETI BASCALIE DE CE NU CUNOASTETI!EU FUMAM PE ACOLO CE APUCAM DE CELE MAI MULTE ORI TIGARI FACUTE DIN ZIAR CA SA NU NE GASEASCA VIETCONGI CHISTOACELE DE ALTA NATIONALITATE!VOI STITI CE E AIA SA PUTREZESTI IN UNIFORMA IN TIMPUL MUSONILOR?
    VA PERMITETI CAM MULTE! FARA MISTO CA NU SUNTETI NICI PE DEPARTE HAZLII!
    Anonim said...
    BAI ALA CARE-TI ZCI "VIETNAM" AS VREA SA TE VAD IN FATA UNUI VETERAN CA SA -TI TREACA DE BASCALII CA ORICUM NICICI NU ERAI NASCUT PE VREMEA AIA!ESTI UN DUR?DEMONSTREAZAMI!
    Anonim said...
    sal sint fumatar de 20 lemeu e vita mea
    Anonim said...
    Buna!! si eu am articipat la toate concursurile de la L&M SI CHIAR AM CASTIGAT SI TRICOURI SI MAI MULT CHIAR UN DVD PORTABIL AUTO este pe bune concursurile nu este nici o abureala asa ziceam si eu pana sa castig dar acum m-am convins!sunt chiar OK !!!!aceste concursuri!
    Loredana
    Anonim said...
    imi pare rau ca spuneti asta dar,eu am castigat la LM un telefun mobil sony ericson z600 si chiar l-am primit prin curier acasa,astazi chiar am trimis iar 9 taloane.Eu consider ca sunt cinstiti.Daca mai castig ceva promit ca ma filmez si va trimit sa vedeti. Mult succes la toti concurenti !!!!
    Dragos said...
    Salutare! Bilantul meu la L&M trei telefoane, o camera foto si un mp4 player, tricouri... Sunt pe bune concursurile.

Post a Comment