Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Traim fiecare zi, si nu observam trecerea timpului decat cand citim o scrisoare mai veche scrisa de noi...o poza... o filmare...orice in care observam ca timpul nu tine cont de situatia materiala... bani,statutul social,sex etnie sau alte criterii prin care lumea diferentiaza oamenii care desi au acelasi ADN si 46 de cromozoni... ei nu sunt la fel. Cateodata este bine...nu as vrea sa vad 6 miliade de oameni la fel... m-as plictisi de moarte.

Prin binevointa lui Bobo am facut rost de o filmare din 2004 sau 2005 de la ziua lui sormea.... care chiar m-a marcat... am avut placere sa vad cum niste prieteni buni..care debea se cunoscusera..... iar acum 2 luni am fost la botezul lor...

Acum am o intrebare... sa urasc TIMP-u sau sa il iubesc ?

Btw: Am mai realizat ceva...nu urasc manelele...ca gen de muzica...doar nu suport pe cei care asculta acea muzica

0 Comments:

Post a Comment