Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

2 idei total diferite. 1. Like clubul 28 in lume... si pe harta lor nu pot sa aibe si ei un rahat de harta informativa. Noroc cu wikipedia ca au wikimapia si am putut afla unde este Kristal Club . Am fost surprins placut cand am vazut ca este 5 ron berea la cutie... o masa rezervata vreun milion plus minim 2 milioane consumatie...dar din pacate erau toate ocupate.In fine ne-am lalait pe acolo si apoi am plecat spre B52 . 50 de miii intrarea... 5 ron o bere... dar muzica mai mult decat ok.Pe la 3 jumate au plecat astia de la facultate si pana l-am gasit pe pitzy..un tovaras....am avut mult timp sa vorbesc cu mine insumi... chiar am avut timp sa si aberez ceva.

I`m a freak , dar de ce ? Pentru ca prefer sa stau o ora jumate in club decat sa merg pe jos acelasi timp , pentru ca am chef sa stau treaz si sa nu dansez in loc sa ma pun intr-un colt si sa ma prefac mort de beat pana se face ora 5 jumate sa plec cu autobuzul?Nu imi place cand sunt singur sa ma bag in seama... prefer sa il las pe houserul care mai are putin si face o orgie "in direct" . De ce am zis houseri si manelari pentru ca cluburile de rock precum si Vama Veche s-au umplut de ei sub pretextul "Se imbata si se fut in draci pe plaja ,is tarfe etc" iar acum cluburile si vama veche au un turism mai infloritir decat Olanda cand a dat legea ca verdele este legal.

Am mai dat si de un ciudat care mi-a spus totusi o chestie adevarata. Femeile sunt de 2 feluri : "
Tarfe sau fameia ta"

Iar de sfarsit am aflat de ce barbatii...chiar daca au prietena TREBUIE sa se uite la alte fete si sa incerce sa le combine.Eram cu tovarasii si dansam . Era o melodie de suflet de la E.M.I.L. . Se tot uita o bruneta superba la mine... eu imi vedeam de melodie... au mai urmat alte melodii a venit mai aproape...se mai freca "din greseala" putin de mine... dupa vreo 10 minute pleaca si am auzit cum soptea : " Fata asta e gay... si prietena ei : Fata cred ca si amicul lui este ca tot la fel face " Deci daca vrei sa convingi si lumea ca nu esti gay trebuie sa te dai la fete... nu conteza ca ai prietena, sotie sau ca in seara aia chiar nu aveam nici cea mai mica dispozitie de flirturi.

Tu spune pe bune cat de gay esti


.

1 Comment:

  1. Anonim said...
    ce-mi place tehnica lor de agatare cu frecatu' "din greseala de tine" :)))

Post a Comment