Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Dragi prieteni si prietene, dupa cum stiti,
de astazi incepe Targul de Carte GAUDEAMUS
cea mai mare manifestare de acest gen din Romania.
Va invit sa vizitati targul care are importante reduceri la carti sau produse educationale multimedia.
Ca si anul trecut voi avea si acum standul Societatii Culturale Noesis la etajul de sus,
standul cu numarul 52.
M-as bucura sa va revad vizitand targul.
Iar aceia dintre voi care vor dori sa imi dea si o mana de ajutor la stand,
realmente vor face a fapta buna... :)
Remus Cernea
0727.583.594


Cine mai vine la targu de carte ? Eu unu maduc ca sa il vizitez pe Remus.

1 Comment:

  1. Anonim said...
    Am fost si anul acesta...imi place sa ma duc in fiecare an, chiar daca nu am bani sa-mi cumpar carti:D.Am fost sambata pe la vreo 17 (cred) si era super plin...nu ma asteptam la atatia oameni...nici nu am vizitat toate standurile...de data asta a fost cu intrare, 3 lei, iar daca erai student/elev mai putin...cred...
    Mai exista un targ de carte...bookfest tot la romexpo, prin mai...in pavilionu 15...

Post a Comment