Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Asteroidul 2007 TU 24 are de gand sa treaca pe langa planeta noastra marti noapte spre miercuri, la 537.000 de kilometri,o distanta care dupa mine este chiar riscanta.Si desi are daor 250 de metri un astfel de asteroid ar putea rade toata viata de pe terra.Dar ma intreb cu groaza cum ar suna aceasi stire...daca s-ar spune ca marti spre miercuri un asteroid va lovi PAMANTUL... si ca nu am mai avea nici o sansa de supravietuire.... S-ar mai duce cineva luni la munca... ? Ai astepta pana cand vei muri sau ai pune singur capat existentei tale ? ... Trei zile ai mai avea....sunt sigur ca multi ar apela la religie.... si vor incerca sa se razbune pe pacatosi...pentru ca din "cauza lor" s-ar intampla asa ceva.Te-ai mai machia ? Ar mai conta ca bluza nu se asorteaza cu sutienul sau faptul ca ai un cos ar mai fi o prioritate ?

Cert este ca putem muri miercuri...putem muri in februarie din cauza cutremurului din 2008... Iar un video care merita vizionat


7 Comments:

  1. Anonim said...
    Sa-mi bag pula, de cand te-am cunoscut mi-ai parut cel mai imbecil om. Un asteroid de 250 de metri, cu cat s-ar dezintegra el pana ar ajunge la suprafata pamantului, n-ar omori nimic, calculandu-se unde pica, evacuat respectiva zona si toate cele.
    Badita Florin said...
    http://www.protv.ro/stiri/international/nasa-marti-un-asteroid-va-trece-foarte-aproape-de-pamant.html

    Bagati pula dar nu in mine ci in aia de la Pro tv ;);)

    Pare departe la prima vedere, dar ne suflă oarecum în ceafă spre deosebire de alte corpuri cereşti, spun specialiştii .Asteroidul are o formă neregulată şi în jur de 250 de metri în diametru. Este măricel dacă ne gândim că un asteroid care are doar 40 de metri în diametru ar putea să radă într-o clipă tot continentul american.

    Nu este un corp neapărat luminos şi nu iese în evidenţă. Aşa că poate fi observat în noaptea de marţi spre miercuri numai cu telescopul şi doar dacă cerul este senin.
    Anonim said...
    bagamiasi io poola in voi ca o sa muriti deci pupativa fetele in pizda
    Anonim said...
    Suntem fututi...
    Anonim said...
    daaa sa stiti ca io cred 100% app stiti ce am auzit ca o sa vina in noaptea dinspre miercuti spre joi o invazie de extraterestri cu coaie in loc de ochii =)))))
    Badita Florin said...
    Am auzit..... si mananca doar de la Macdonalds
    Anonim said...
    baa mancai-ati coaiele lu tata pai daca vin extraterestrii cu coaie in loc de ochi e durere ca asteroidu face ce face dar cu aia e pericol uitativan coaiele mele aici pardon ochii mei :)))

Post a Comment