Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Oare asa se simte un parinte cand copilul lui spune primul cuvant ? Da in fine a spus juma de fraza care in loc de mama poate a zis miau... dar e prima data cand vorbeste....si tu nu ai fost acolo...si oricat ai incerca nu vei mai putea asista la acea clipa.Asa si eu am pierdut clipa in care in cateva ore a depasit numarul de vizitatorii pe care l-am avut intr-un an si ceva.Culmea e ca am aflat azi pe la ora 20:00 . Si deja au sarit plictisitii ca am facut spam .

2 Comments to “Dans oriental extrem”

  1. claus (4 comments) Says:

    Frumusetea aia de blog e in momentul asta pe locul 1 in trafic.ro, la bloguri. We must obey to the power of spam :D

  2. L3ST (62 comments) Says:

    a avut o crestere de +26.895,82% in ultima zi. Parca vad ca incep laudele, ca el e cel mai tare blogger roman, samd :)
    Oricum, are tot respectul meu. NOT

1. Nu sufar cu ceva de care sunt sigur.... si care nu este creeat de mine .
2. Mie somn...este 6 dimineatza si inca ma joc www.conquiztador.ro multumita lui visurat

0 Comments:

Post a Comment