Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

piticu ne arata cele mai penale discutii din .ro

Client: Buna, nu pot suna la Dan Diaconescu
Operator: De ce? Ce anume se intampla?
Client: Voi, astia de la "nume ISP", nu ma lasati
Operator: Spuneti-mi si mie ce numar incercati sa formati
Client: Formez 021.xxx.xxx.
Operator: Va lipseste o cifra
Client: Pai dati-mi-o voi!
Operator: Din pacate nu va pot ajuta cu aceasta informatie!
Client: Sunteti niste hoti, asta sunteti voi
_________

Operator: Pe ce nume este contractul?
Client: Popescu Gigel
Operator: D-voastra sunteti dl Popescu?
Client: Da, de ce? Ma cunoasteti?
.-------------

Client: Lu’ cumnatu’ meu nu-i mereg telefonul, nu are ton!
Operator: Internetul ii functioneaza?
Client: Stati sa-l intreb ca vorbesc cu el pe messenger


-------------------
Operator: Buna ziua, bine ati venit la…
Client: Doamna, daca eu ii imprumut aparatul telefonic la vecina sa sune de pe al meu la Moldova…se inregistreaza la mine minutele???
---------------------
Operator: Buna ziua, bine ati venit la…
Client: Spuneti-mi va rog daca mi-a fost calculatorul deschis astazi la 14:20, ca am copilu’ in clasa a 6-a si a trimis un mass la lista din messenger cu niste injuraturi, dom’le.. Si zice ca nu a fost el.
Eu ce sa fac? Sa-l cred sau sa nu-l cred?

------------------------------

Client : Am un televizor BEKO
Operator: Si care este problema ?
Client : Cred ca am un virus, ca nu am sonor pe unele canale !
Operator: Schimbati norma de sunet
Client : Nu dom’le ca am luat un virus !
Operator: O fi stricat !
Client : Nu dom’le, stiti cati pumni a luat televizorul asta?! N-are nimic …

Mai multe pot fi gasite aici




1 Comment:

  1. znup said...
    =))))godd!!!! cate specii pot fi pe lumea asta!!!!:)))
    uufff..nu e de ras dar....e comico-tragic!

Post a Comment