Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Am fost EMO pentru o zi :)) . L-am vazut pe proteanu ...care este un om depasit din mai multe puncte de vedere. Din pacate a fost prima data cand o sa apar pe Sticla... si aveam emotii... cand o sa mai apar promit ca o sa vorbesc mai mult... mai aveam intrebari pentru el...dar la cum imi tremura mana... am zis sa nu fortez nota... faceam un infard sau ceva.Este interesanta lumea televiziunilor... a emisiunilor si a manevrelor... facaturilor si alte chestii care se intampla in timpul lor. La aceasta emisiune nu prea est3e nevoie de asa ceva... doar discutii... nu iti baga nimeni pe gat ce sa spui.... dar sa fi civilizat totusi. Acum sunt cuiros ce o sa iasa si sa vad daca ma las de sportul asta. Oricum daca iese un kkt macar mi-am mai facut niste prieteni si am mai aflat cate ceva despre niste lucruri noi.

Daca va intrebati de ce ar accepta cineva asa ceva.. pai.. raspunsul este simplu... retardatul asta a ajusn vedeta dupa ce a postat clipul asta... si a ajuns sa aibe propria lui emisiune tv. 2. Nu exista publicitate negativa
3. 1 Milion pentru 3 ore mi se pare o oferta buna
4. Cred ca orice om ar trebui sa participe macar o data intr-o emisune tv pentru a putea sa isi invanga teama de a vorbi in public ... este un experiment interesant.

1 Comment:

  1. Anonim said...
    nu e nevoie sa il afisezi,doar voiam sa iti zic ca se zice infarct,nu infard

    INFÁRCT, infarcte, s.n. Boală care constă în distrugerea unui organ sau a unei părţi dintr-un organ ca urmare a astupării unei artere sau a unei vene terminale. ♢ Infarct miocardic = boală datorată producerii infarctului în miocard, în urma obstruării unei ramuri a arterei coronare

Post a Comment