Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Elevii nu învaţă, nu citesc, chiulesc, sunt obraznici, nu-şi respectă profesorii. Îi vedem pe toţi, jurnalişti şi profesori, cum se plîng la TV.

Noi am învăţat ceva în 4 ani, de cînd a apărut Consilium pe lume. Elevii de liceu sunt ok. N-am vorbit cu toţi, dar am vorbit cu mulţi. Vor să se dezvolte, au pasiuni, visează. Dar nu suportă preţiozitatea, aerele superioare, “catedra”.

La Consilium încercăm să vorbim limba lor.

Din toamna lui 2004, ţinem cursuri gratuite de pregătire pentru BAC şi Admitere, la aproape toate disciplinele. Cursurile au loc la Facultatea de Drept, sîmbătă şi duminică, din octombrie pînă în mai. Profesorii sunt tineri voluntari, studenţi sau absolvenţi ai facultăţilor din Bucureşti.

-------------------------------------------------

Cogito IV: 29 martie - 13 aprilie

Nu eşti tu cel care miroase fake-ul din prima? Ai un roman în rucsac în loc de manual, eşti cinefilul precoce, fotograful.

Eşti tipa cu biletul de teatru în geantă, cea care intră cu tenişii în Ateneu, iubeşte dansul şi-i place să primească flori.

Vino la Cogito să discuţi cu oameni deştepţi despre experienţe care contează. Bem ceai, ne uităm la desene animate, vorbim de primul job, prima ieşire “dincolo” la studii, dansăm primul tango, citim, stăm la şuetă.

Eu unu cred ca vin daca nu ma duc sa ajut in Gradina Botanica. Voi ?


3 Comments:

  1. Tathenen said...
    la cogito , caci am fost si anul trecut... am lipit postere cu cogito in scoala si astazi distribui si flyere ;))
    Badita Florin said...
    Este bine...poate vii si tu, eu nu am mai fost pana acum dar ma voi duce duminica sa vad si eu despre ce este vorba
    Anonim said...
    O sa trec si eu pe acolo.Ne vedem dupa la un "suc" ?

Post a Comment