Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

La o coada de 5 oameni , la sediul vodafone de la Iuliu Maniu, in doar 15 minute Vodafone a reusit performanta ca un client sa rezilieze 15 abonamente, ajuns in fata.... si incercand sa imi cumpar un telefon din puncte, acelasi lucru mi-a venit si mie in gand, iar saracul E-51 de la nokia mai trebuie sa astepte pana il cumpar.Faceti si voi ceva cu Conectarea voastra la internet prin USB ca in curand o sa am laptop, nu vreau acelasi probleme ca nenea care a fost in fata mea.

In alta ordine de idei, daca aveti vreo prietena EMO care ieri a intrat in Coma alchoolica in Herastrau, dati-mi si mie id-u ei, ca astept o bere . Daca a murit in drum spre spital, macar adresa sa trimit o floare la parintii.

Aaaa si P.S . Cine sta prin Timpuri noi, v-a placut accidentul cu taximetristul ala ? Femeia din spate care pana la urma a ajuns la spital stiti cine era ? Am filmari si poze pentru doritorii.

3 Comments:

  1. Anonim said...
    Vreau si eu pozele . Dar cum sa intamplat accidentul ?



    Noting GooD Noting BaD


    JuSt FoR FunN




    Laurentiu_gogu
    Anonim said...
    EURO 2008 live pe http://otvteleviziunea.blogspot.com
    Anonim said...
    jenibil....schimba reteaua :))

Post a Comment