Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Daca tot am facut blogul asta si il voi accesa zilnik m-am gandit sa pun niste linkuri interesante,sa captez vizitatorii :)) , stiu ca am multa vrajeala in mine,de fapt l-am facut mai mult,pentru ca sa gasesc eu mai repede un sitem,cand am nevoie,si decat sa il am salvat prin calculator,aicia mi se pare mai ordonat si mai usor de gasit.O sa pun numai siteuri romanesti,sau cu hostingul in romania.

Siteuri pentru download :

softpedia.com care este incontestabil cel mai bun la ora actuala,si pe locul 614 in lume,conform www.alexa.com .

soft32.com Desi nu l-am folosit prea mult,observ ca gasesti multe kesti interesante de umplut hhd si pe aici

Webhosting Gratuit :

xhost.ro am si acuma pe el 2 websiteuri,este foarte bun,doar ca are hostingul in america,si nu are viteza foarte mare

3x.ro Foarte bun siteul,numai ca ultima oara cand am incercat sa fac cont pe el,era in reparati

lx.ro Cel mai bun din .ro dupa parerea mea,serverele sunt in romania,viteza excelenta,il recomand cu incredere

dap.ro momentan in renovare,nu pot sa zic mai multe despre el,nu l-am incercat ink

home.ro cu binecunoscutul subdomeniu go.ro mi se pare cam fumat,prea multa lume este deja inscrisa pe el..si nu are funtii prea speciale,si este impanzit de reclame

evonet.ro un site destul de nou,care promite multe,si are si un fel de Cpanel in limba romana,merita incercat.

0 Comments:

Post a Comment